اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات همدان:

دشمن به دنبال رئیس جمهور منفعل است / کاندیداها قاعده بازی را رعایت کنند

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: دشمنان در انتخابات این دوره به دنبال انتخاب فردی هستند که موضع رادیکالی نسبت به اسرائیل و آمریکا نداشته و مواضع او نسبت به کشورهای اقمار استکباری تعامل مثبتی باشد.

دشمن به دنبال رئیس جمهور منفعل است / کاندیداها قاعده بازی را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد پیش از ظهر امروز در نشست توجیهی داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در جمع کاندیداها انتخابات را یکی از مواهب پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات‌هایی در سطح کشور برگزار می‌شد اما در آن دوره انتخابات کاملا فرمایشی و از قبل تعیین شده بود.

وی با بیان اینکه تاکنون در جمهوری اسلامی ایران 31 انتخابات برگزار شده است، افزود: در این دوره سی و دومین انتخابات در کشور برگزار می‌شود که باید این عرصه انتخابات را پاس بداریم زیرا در تعیین سرنوشت همه ملت ایران اثرگذار است.

رئیس ستاد انتخابات همدان با اشاره به حضور تعداد زیادی از افراد در این دوره از انتخابات شوراهای شهر یادآور شد: همه شما با احساس تکلیف وارد این عرصه شده‌اید که به طور قطع تنور انتخابات نیز با حضور شما گرم می‌شود اما امیدواریم این نیت خیر شما چه در صورت انتخاب و چه عدم انتخاب از سوی مردم، پایدار باشد.

وی با تأکید بر سخنان رهبری مبنی بر اینکه در انتخابات تنها موضوع انتخاب یک فرد نیست، افزود: در این انتخابات چشم دشمنان ایران اسلامی به ملت ایران و حضور آنها در عرصه انتخابات دوخته شده است به طوری که دشمنان خود را در هماورد رودررویی با ملت ایران می‌دانند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

قاسمی‌فرزاد بیان داشت: دشمنان ایران از سال‌های گذشته با ورود و دخالت خود در انتخابات تلاش‌هایی مبنی بر کمرنگ ‌کردن حضور مردم دارند اما نقطه امید رهبری با صلابت برگزار شدن انتخابات این دوره است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با اتخاذ تدابیر و تمهیدات به دنبال پیاده کردن راهبرد خود هستند، افزود: راهبردی که دشمن در این دوره از انتخابت پیش گرفته است، عدم حضور حداکثری مردم در انتخابات است و به دنبال ایجاد سردی و رخوت در این دوره هستند.

رئیس ستاد انتخابات همدان با اشاره به راهبرد دوم دشمنان در انتخابات آتی خاطرنشان کرد: دشمنان در این دوره به دنبال این هستند که فردی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که موضع رادیکالی نسبت به اسرائیل و آمریکا نداشته و مواضع او نسبت به کشورهای اقمار استکباری تعامل مثبتی باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در انتخابات ایران به دنبال فردی هستند که نگاه مثبتی به مستضعفان و محرومان نداشته باشد، افزود: لبنان، فلسطین، افغانستان، سوریه  و... زنجیره اتحاد ما مسلمانان هستند که اگر این زنجیره پاره شود، نوبت به کشور ما خواهد رسید.

قاسمی‌فرزاد خطاب به کاندیداهای حال حاضر ریاست جمهوری و شوراها اظهار کرد: دشمن ما از تمام فاکتورها و از تمام عوامل مغرضانه خود استفاده خواهد کرد تا یک حرکتی چون ایجاد بلوا و آشوب در جامعه ایجاد کنند که این عوامل ناشی از فاکتور سوم دشمنان است.

وی خطاب به کسانی که معتقدند انتخابات ایران امنیتی است، اظهار کرد: ما در فرآیند انتخابات تنها محور آموزش را ملاک قرار می‌دهیم به طوری که در این راستا کاربران، هیئت‌ اجرایی و هیئت نظارت از بدنه ملت هستند و تنها آموزش را برای هر چه بهتر برگزار کردن روند انتخابات پیشه گرفته‌ایم.

رئیس ستاد انتخابات همدان با تأکید بر اینکه رویکرد ما در انتخابات پیش ‌رو آموزش و فرایند طبیعی و عادی است، افزود: دشمن ما تمام تلاش خود را بکار گرفته تا بتواند از تک تک کسانی که در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ورود کرده‌اند، بهره‌برداری خاص کند که در این راستا نیازمند بکارگیری هوشیاری، بیداری، بصیرت، آگاهی و پایبندی به مصالح ملی است که می‌تواند بازدارنده و دشمنان را مأیوس کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر از میان کاندیداهای شوراها کسانی انتخاب شدند باید با قوت وظیفه سنگین خود را انجام دهند و اگر کسانی انتخاب نشدند، باید با دقت و ظرافت قانون را رعایت و قاعده بازی را بر هم نزنند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به فتنه سال 88 نیز اظهار کرد: برخی افراد به خاطر کوته‌نظری و بزرگ‌بینی دچار توهم پیروزی در انتخابات شدند و قاعده بازی را بر هم زدند در حالی که اگر افرادی که ظرفیت نتیجه بازی را ندارند، نباید ورود کنند اما اگر وارد شدند باید هر نتیجه‌ای که با رأی مردم رقم خورد، پذیرا باشند.

وی احترام به موازین اسلامی و قانون را از محورهای تبلیغات کاندیداهای شوراها عنوان کرد و گفت: در ستادهای تبلیغاتی افرادی که دست‌اندرکار هستند باید افرادی آگاه و با تجربه باشند و در برخوردها اخلاق اسلامی را رعایت کنند.

وی در پایان سخنانش بر حفظ هوشیاری تبلیغاتی و عدم افشای اسرار نظام تأکید کرد و بیان داشت: کاندیداها در تبلیغات باید با اعلام برنامه‌های خود از تخریب دیگران بپرهیزند چرا که این امر به اهداف شوم دشمنان دامن می‌زند.

انتهای پیام/89003/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول