اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اعلام کرد

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برای ارتباط با شرکت توانیر

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از آمادگی این دانشگاه برای ارتباط با شرکت توانیر خبر داد.

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برای ارتباط با شرکت توانیر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هادی سرگلزایی ظهر امروز در نشستی که با حضور معاون شرکت توانیر مشاور وزیر نیرو و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: دانش رباتیک با توجه به ابزارهای کمی که در ایران در این زمینه وجود دارد، درصد مطلوبی پیشرفت کرده است.

وی افزود: دانش رباتیک در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز توانسته با وجود عدم حمایت‌های خارجی به خوبی رشد پیدا کرده و توسعه یابد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین امروز به سطح مطلوب علمی و مدارج بالای علمی در کشور و حتی جهان دست یافته است.

سرگلزایی خاطرنشان کرد: امروز مقالات علمی اساتید این دانشگاه در بهترین ژورنال‌های علمی جهان به چاپ می‌رسد.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ادامه داد: به مرور تحولات دانشگاه از آنچه که بود تا جایگاهی که امروز در آن قرار دارد، می‌توان روند پیشرفت را روشن‌تر مشاهده کرد.

این مسئول یادآور شد: در آغاز با دو رشته کامپیوتر و صنایع پذیرش دانشجو صورت گرفت، ولی اکنون در بیش از 135 رشته تحصیلی، رشته دانشکده مجزا و در پنج مقطع تحصیلی دانشجویان در محیط ممتاز دارای امکانات مدرن و شرایط مناسب تحصیل می‌کنند.

سرگلزایی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدا با بررسی کاستی‌های کشور در زمینه نیروی انسانی متخصص در جهت اعتلای علمی و صنعتی عمده فعالیت این مهم را اختصاص داد و امروز به لحاظ کیفیت آموزشی نیز به استانداردهای جهانی دست یافتند.

معاون دانشگاه اسلامی قزوین عنوان کرد: اهتمام دانشگاه برای تربیت نیروهای متخصص و پویا با بهره‌گیری از استادان برجسته کشور منجر به نتایج درخشانی شده است.

این مسئول اضافه کرد: امروز دانش آموختگان این مرکز علمی جذب نهادها و شرکت های بزرگ صنعتی شده و به عنوان کارشناسان و مدیران شاخص فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: بی‌تردید یکی از شاخصه‌های ارتقای فرایند آموزشی دانش آموختگان ایجاد انگیزه در مقاطع بالاتر دانشگاهی است که تاکنون ده‌ها نفر از دانش آموختگان این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد و صدها نفر از دانشگاه های معتبر بین‌المللی از جمله کانادا، انگلیس، سوئد و آمریکا با رتبه‌های ممتاز پذیرش شده‌اند.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در خاتمه آمادگی این دانشگاه را برای ارتباط بیش از پیش با شرکت توانیر اعلام کرد.

انتهای پیام/2667/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول