اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردل:

فتح خرمشهر نماد وحدت ملی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردل فتح خرمشهر را نماد وحدت ملی دانست و افزود: شیرینی فتح بیت‌المقدس و آزاد سازی خرمشهر بعد از گذشت سه دهه هنوز کام مردم ایران را شیرین می‌سازد.

فتح خرمشهر نماد وحدت ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالله جمشیدی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت سوم خرداد در این شهرستان اظهار کرد: فلسفه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا محفوظ نگه داشتن ارزش‌های انقلاب و انتقال ارزش‌ها و باورها به نسل جدید است.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر مسئله عادی نیست، گفت: برهمین اساس لازم است تا به صورت ویژه‌ای به آن پرداخته شود.

جمشیدی فتح خرمشهر را نماد وحدت ملی دانست و افزود: شیرینی فتح بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر بعد از گذشت سه دهه هنوز کام مردم ایران را شیرین می‌سازد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل خاطرنشان کرد: حفظ روحیه مقاومت و کسب پیروزی در میادین جنگ و دوران دفاع مقدس زمینه‌ساز کسب موفقیت‌های امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

وی تأکید کرد: آنچه که در حوزه ایثار و شهادت بسیار حائز اهمیت بوده این است که باید در حوزه دفاع مقدس با توجه به ظرفیت‌های زیاد در استان بیشتر کار شود.

جمشیدی با اشاره به اجرای برنامه‌های ویژه به مناسبت گرامیداشت این روز، گفت: برگزاری صبحگاه مشترک، اجرای رژه موتوری، برپایی نشست‎های سیاسی، برگزاری دعای ندبه، برگزاری نشست منتظران موعود و غبارروبی و عطر افشانی مرقد مطهر شهدای شهر اردل و شهدای گمنام از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد است.

انتهای پیام/68010/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول