اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه ویژه خلیج فارس خبر داد

جذب مستقیم 2 هزار نیروی کار در صنایع مستقر منطقه ویژه خلیج فارس

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از جذب دو هزار نفر به صورت مستقیم در صنایع مستقر منطقه ویژه در سال 92 خبر داد.

جذب مستقیم 2 هزار نیروی کار در صنایع مستقر منطقه ویژه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود هندیان پیش از ظهر امروز طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: برای تحقق این فرصت‌های شغلی طرح‌های توسعه فولاد هرمزگان، فاز دوم فولاد کاوه جنوب، فاز نخست احیای صبا فولاد خلیج فارس، تولید قیر شرکت فومن شیمی و آغاز عملیات اجرایی گندله سازی مادکوش به چرخه صنعت منطقه ویژه وارد شد. 

وی افزود: رویکرد منطقه در سه سال اخیر پیاده سازی سیاست همسویی و همدلی مبتنی بر تقویت نیروهای توانمند، با تجربه و با هدف افزایش شاخص‌های تولید استوار شده که خوشبختانه با رصد و پایش چالش‌ها توانسته‌ایم محورهای موفقیت را با گام‌های متوازن دنبال کنیم.

مدیر عامل منطقه ویژه صنعتی و معدنی خلیج فارس ادامه داد: قانونگذاران در تدوین سند چشم انداز برای مناطق ویژه و آزاد کشور تکالیفی را در نظر گرفته‌اند که سهم این مناطق در تولید ناخالص ملی بیش از پیش تاکید شده است.

هندیان اضافه کرد: ‌این ترسیمات توانسته است کمک شایانی به هدف‌گذاری مناطق برای توسعه کمی و کیفی با محوریت صادرات و ارز آوری را به عنوان یک مولفه اجتناب ناپذیر درآورد در این اثنا منطقه ویژه خلیج فارس به عنوان یک بنگاه کارآمد می‌کوشد با ایجاد بستری امن برای سرمایه‌گذاران سهم اشتغال استان را مطابق سنوات گذشته به شکل فزاینده‌ای ارتقا دهد.

وی اظهار داشت: مقرر است در سال‌جاری حدود دو هزار نفر در چرخه صنایع مستقر جذب بازار کار شوند که این به تنهایی خود گواه فعالیت‌های فراگیر و توفیق برنامه‌های مدون بوده است.

این مسئول اضافه کرد: برای حضور این تعداد شغل بیش از  دو میلیارد دلار سرمایه گذاری در طرح‌های مورد اشاره صورت گرفته است.

مدیر عامل منطقه ویژه خلیج فارس در پایان با اشاره به اینکه هم اکنون حدود 12 هزار نفر در این منطقه افتخار خدمت به کشور را دارند، افزود: با ورود دو هزار نفر جدید گامی موثر در مسیر تحقق اشتغال 30 هزار نفر در برنامه بلند مدت منطقه با افق 1395 برداشته خواهد شد که انشالله باهمدلی و همکاری مسئولان استانی بتوانیم در تقویت چرخه اقتصاد غیر نفتی نیز گام‌های بیشتری را برداریم.

انتهای پیام/88004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول