اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بابل خبر داد

اختصاص 62 میلیارد ریال برای اشتغال‌زایی مددجویان بابل

مدیر کمیته امداد بابل از اختصاص 62 میلیارد ریال اعتبار اشتغال‌زایی در کمیته امداد بابل خبر داد.

اختصاص 62 میلیارد ریال برای اشتغال‌زایی مددجویان بابل

حسن حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه هدف کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌ها است، اظهار داشت: برای توانمندسازی خانواده‌ها برنامه آموزش و توانمندسازی خانواده‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: 85 نفر از فرزندان مددجو کمیته امداد بابلی در طرح آموزشی این نهاد در تولیدی لباس مشغول آموزش شدند که پس از طی دوره آموزشی این افراد وارد بازار کار شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بابل در ادامه به فعالیت کمیته امداد در بخش آموزش استاد و شاگردی اشاره کرد و گفت: مباحث آموزشی توسط کمیته امداد مورد استقبال گسترده مددجویان و خانواده‌های آنها قرار می‌گیرد.

وی از فعالیت تعاونی پرورش کرم خاکی توسط 20 نفر از فارغ‌التحصیلان بخش پرورش کرم خاکی اشاره کرد و گفت: این تعاونی با حمایت امداد شهرستان بابل مشغول فعالیت شد.

حسینی در ادامه به پرداخت وام خودکفایی در کمیته امداد شهرستان بابل اشاره کرد و گفت: در سال 91 برای توانمندسازی خانواده‌های امداد در بابل 62 میلیارد ریال اعبتار در نظر گرفته شد.

وی در پایان گفت: منابع مالی اختصاص یافته به مددجویان در بابل در طرح‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، معدنی و خدمات هزینه شد.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول