اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کرمان عنوان کرد

پخش 8 هزار و 500 دقیقه برنامه نماز جمعه در صدا و سیمای کرمان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: سال گذشته در مجموع 8 هزار و 537 دقیقه برنامه با موضوع نماز جمعه در صدا و سیمای مرکز کرمان پخش شده است.

پخش 8 هزار و 500 دقیقه برنامه نماز جمعه در صدا و سیمای کرمان

حجت‌الاسلام سید جواد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز کرمان طی سال در قالب برنامه‌های مختلف به موضوع نماز جمعه پرداخته و هر هفته با تجهیز 48 گروه آیین‌های نماز جمعه سراسر استان کرمان را پوشش می‌دهد.

وی افزود: در سال گذشته 4 هزار و 337 دقیقه از برنامه‌های سیمای مرکز کرمان با موضوع نماز جمعه تهیه و پخش شده است.

موسوی تصریح کرد: این برنامه‌ها شامل آدینه وصال که به خطبه‌های نماز جمعه هر هفته کرمان می‌پردازد و ویژه برنامه سالگرد نخستین نماز جمعه و اطلاع‌رسانی درباره برگزاری نماز جمعه در استان کرمان با ساخت کلیپ و زیرنویس است.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه صدا نیز در سال گذشته 3 هزار و 870 دقیقه برنامه با موضوع نماز جمعه پخش شده که آیین آدینه و خطبه‌های نماز جمعه کرمان را شامل می‌شود.

موسوی بیان کرد: در سال 91 در معاونت اطلاعات و اخبار مرکز نیز 262 دقیقه خبر تلویزیونی و 68 دقیقه خبر رادیویی با موضوع نماز جمعه پخش شده است.

وی گفت: از ابتدای امسال هر هفته برای ضبط رادیویی و تلویزیونی خطبه‌های نماز جمعه اقدام کرده و خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌ها از طریق بخش‌های مختلف خبری و برنامه تلویزیونی آدینه وصال و برنامه‌های رادیویی آیین آدینه و خطبه‌های نماز جمعه پوشش داده می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان خاطر نشان کرد: کلیپ‌های تلویزیونی و میان برنامه‌های رادیویی هم با موضوع نماز جمعه تهیه شده که هر هفته پنجشنبه‌ها از شبکه‌های استانی صدا و سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول