اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفتمین نشست شورای اطلاع‌رسانی استان البرز مطرح شد

ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی/ پیگیری مطالبات خبرنگاران در البرز

در هفتمین نشست شورای اطلاع‌رسانی استان البرز بر ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی و پیگیری مطالبات خبرنگاران تأکید کرد.

ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی/ پیگیری مطالبات خبرنگاران در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان البرز امروز در این نشست اظهار داشت: ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی و فعالیت آنان در چهارچوب وظایفشان از مهم‌ترین اقداماتی است که ارشاد باید به جدّ پیگیر آن باشد.

ناصر رجبی توجه به نیازهای خبرنگاران و رفع مشکلات آنان را نیز مهم ارزیابی کرد و افزود: خبرنگاران با توجه به حساسیت کارشان نباید دغدغه داشته باشند لذا تأمین خواسته‌های آنان و رفع مشکلات آنان نیز مهمترین اقدام از سوی مسئولان ذیربط است.

به گزارش خبرنگار فارس در کرج، تحلیل مقاطع کنونی انتخابات، مروری بر مصوبات ششمین نشست شورای اطلاع‌رسانی، ارائه گزارشی از فعالیت‌های اداره کل ارشاد و خانه مطبوعات پیرامون پیگیری مطالبات خبرنگاران، طرح  پیشنهاداتی جهت پربار شدن فعالیت‌های انتخاباتی با تدوین برنامه‌هایی جامع در شورای اطلاع‌رسانی استان از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

براساس این گزارش، در هفتمین شورای اطلاع‌رسانی استان ضمن اینکه هر یک از اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند مواردی به عنوان مصوبه نیز مطرح شد.

خلق شور و نشاط سیاسی با پرداختن به موضوع انتخابات به منظور آگاهی‌بخشی جامعه از سوی رسانه‌ها، ابلاغ آیین‌نامه‌های رسانه‌ای از سوی ارشاد به کلیه رسانه‌ها و مطبوعات در استانی با تعدد و تکثر قومیت‌ها و طایفه‌های گوناگون، آگاه‌سازی مردم به جهت خلق حماسه‌ای آگاهانه، آگاهی‌بخشی کارکنان در دستگاه‌های اجرایی با تبیین شاخص‌های کاندیداهای اصلح، فضاسازی شهری با بیانات مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی (ره)، امیدآفرینی در میان مردم و جلوگیری از ورود دشمن برای ایجاد سیاه‌نمایی، رتبه‌بندی خبرنگاران جهت پوشش خبری، پیگیری مصوبات شش دوره گذشته شورای اطلاع‌رسانی استان از جمله مصوبات اصلی این جلسه بود.

در هفتمین نشست شورای اطلاع‌رسانی نماینده خبرگزاری فارس در البرز و صدا و سیما نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول