اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

فراکسیون رسانه مشکلات خبرنگاران را پیگیری خواهد کرد

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت نهایی شدن تشکیل فراکسیون هنر و رسانه، اعضای این فراکسیون مشکلات و نیازهای خبرنگاران را پیگیری خواهند کرد.

فراکسیون رسانه مشکلات خبرنگاران را پیگیری خواهد کرد

بیژن نوباوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: از مدت‌ها قبل طرح تشکیل فراکسیونی تحت عنوان هنر و رسانه را در کارهای خود قرار داده بودم که خوشبختانه تشکیل این فراکسیون در مراحل پایانی کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: نمایندگان زیادی برای عضویت در این فراکسیون اعلام آمادگی کرده‌‌اند و این امر نشان می‌دهد که در مجلس نهم رابطه خوبی میان خبرنگاران و اصحاب رسانه، هنرمندان و فرهیختگان با وکلای ملت وجود دارد.

این نماینده مجلس که در کارنامه خود سال‌ها فعالیت خبری را دارد، در پاسخ به این پرسش که چه هدفی از تشکیل فراکسیون فوق پیگیری می‌شود؟ گفت: در دنیای امروز رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت ملت‌ها و کشورها را بر عهده دارند و باید از این ظرفیت بیشترین بهره‌برداری انجام شود.

*دوران بی‌خبری و عدم اطلاع مردم به پایان رسیده است

نوباوه افزود: دیگر دوران بی‌خبری و عدم اطلاع مردم به پایان رسیده و نمی‌توان کشور را بدون بهره‌مندی از توان رسانه‌ای و آگاهی‌بخشی جامعه اداره کرد. به همین دلیل طرح تشکیل فراکسیون هنر و رسانه با هدف ایجاد ارتباط مستقیم و مستمر میان نمایندگان ملت در مجلس با اصحاب رسانه از یک‌سو و همچنین بهره‌مندی از توان هنرمندان فرهیختگان از سوی دیگر اجرا شده است.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه اهدافی برای اجرای این طرح دنبال می‌شود، تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف این طرح ایجاد رابطه مستقیم نمایندگان با مردمی که وکالتشان را بر عهده دارند، از طریق رسانه‌ها بوده و تلاش می‌کنیم که این رابطه بیش از گذشته تقویت شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر متذکر شد: از سوی دیگر اکثر مسئولان و مدیران کشور به ویژه نمایندگان مجلس بر این نکته اذعان دارند که اصحاب رسانه و خبرنگاران بدون کوچک‌ترین چشمداشتی برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کرده و نقادی‌های آنها نیز از سر دلسوزی است.

نوباوه گفت: متاسفانه این قشر زحمتکش مشکلات، کاستی‌ها و نیازهای بسیاری دارند که تلاش می‌کنیم در فراکسیون هنر و رسانه مجلس این مسائل را پیگیری و برای رفع اقدام کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: یکی از مهمترین نیازهای امروز اصحاب رسانه در حوزه معیشتی است و به طور قطع فراکسیون هنر و رسانه و نمایندگان عضو این فراکسیون با جدیت رفع این مشکلات را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول