اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عسلویه:

بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود

فرماندار عسلویه گفت: بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود.

بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مجید محمودی بعد از ظهر امروز در بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه اظهار داشت: توجه به سلامت و بهداشت در جامعه امروز اهمیت زیادی دارد و باید از امکانات و توانمندی‌های موجود برای رشد شاخص‌های بهداشتی بهره ببریم.

وی افزود: در دولت نهم و دهم بیش از گذشته در امر ایجاد و تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کار و فعالیت شده و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

فرماندار عسلویه خاطر نشان کرد: مردم عسلویه میزبانان بسیار خوبی برای صنعت نفت و گاز و پتروشیمی بوده‌اند و بیشتر فشارها را تحمل کرده و بیماری‌های مختلفی را متحمل شده‌اند و باید به وضعیت سلامتی و بهداشت این عزیزان توجه شود.

محمودی تصریح کرد: عملیات اجرایی بیمارستان جدیدالاحداث تأمین اجتماعی عسلویه از چند سال پیش آغاز شده که طی چند سال اخیر به دلیل کمبود اعتبارات لازم راکد مانده بود.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام گرفته و با تلاش و پشتکار استاندار بوشهر از چند ماه قبل شاهد ادامه عملیات تکمیل بیمارستان هستیم که هم‌اکنون به پیشرفت خوبی رسیده است.

فرماندار عسلویه از افتتاح این بیمارستان در یک ماه آینده خبر داد و گفت: ابتدای هفته جاری نشستی با حضور استاندار بوشهر، نماینده جنوب استان در مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و اینجانب در دفتر وزیر کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و مقرر شد این بیمارستان تکمیل و کمتر از یک ماه آینده افتتاح شود.

محمودی افزود: باید از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت سلامتی مردم بهره ببریم و فرصت را نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول