اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت آبیک خبر داد

راه‌اندازی مرکز اورژانس و درمانگاه تخصصی بیمارستان شهدای آبیک

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک از راه‌اندازی مرکز اورژانس و درمانگاه تخصصی بیمارستان شهدای این شهرستان در هفته آینده خبر داد.

راه‌اندازی مرکز اورژانس و درمانگاه تخصصی بیمارستان شهدای آبیک

حمید برودتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: بیمارستان 32 تخت‌خوابی شهرستان آبیک که از مصوبات دور نخست سفر هیئت دولت است، تاکنون 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به نام بیمارستان شهدای آبیک مصوب و نامگذاری شده است.

وی افزود: در حال حاضر برخی از تعمیرات و مشکلات اساسی در بیمارستان نظیر تأمین برق وجود دارد که مسئولان راه و شهرسازی استان قزوین قول مساعد داده‌اند که اعتبار لازم فراهم شده است و تا پیش از راه‌اندازی مرکز اورژانس و درمانگاه تخصصی رفع می‌شود.

این مسئول ادامه داد: امیدواریم که با تحقق همه قول‌های مسئولان اعم از دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین و همه مسئولان ادارات مختلف، بتوانیم هفته آینده مرکز اورژانس و درمانگاه تخصصی بیمارستان شهدای آبیک را افتتاح کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر چارت سازمانی و استخدام نیروی انسانی برای بیمارستان شهدای آبیک صورت نگرفته است ولی دستور داده شده که مرکز اورژانس و درمانگاه تخصصی این بیمارستان راه‌اندازی شود.

برودتی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی اورژانس و درمانگاه تخصصی بیمارستان شهدای آبیک، در مرکز اورژانس پزشک، پرستار و دیگر نیروهای لازم و در درمانگاه تخصصی چهار پزشک متخصص در بخش‌های جراحی، اطفال، داخلی و زنان و زایمان هفته‌ای چهار روز با نرخ دولتی به مردم شهرستان آبیک خدمات ارائه می‌دهند.

وی اضافه کرد: بیمارستان یک پروژه بزرگ و پیچیده است که با برنامه و اصول می‌باشد و برای افتتاح صد درصدی آن به بودجه بیشتر، تامین نیروی متخصص اعم از پرستار، کاردان، کارشناس، پزشک متخصص، تکنسین اتاق عمل نیازمند است که زمان‌بر است؛ این در حالی است که فعلا امکان راه‌اندازی بخش‌ها در این بیمارستان وجود ندارد.

این مسئول اذعان داشت: در حال حاضر بسیاری از تجهیزات مانند تجهیزات بیهوشی، تخت‌ها، اکسیژن‌ساز، مانیتورهای اورژانس، تجهیزات اداری و رایانه‌ها به بیمارستان شهدای آبیک انتقال داده شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: امیدواریم در ماه‌های آینده شاهد افتتاح بخش آزمایشگاه و رادیولوژی بیمارستان شهدای آبیک باشیم گرچه در تلاش هستیم هم‌زمان با راه‌اندازی مرکز اورژانس و درمانگاه تخصصی، داروخانه این بیمارستان را راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/77006/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول