اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خبر داد

راه‌اندازی درمانگاه تخصصی بیمارستان توحید جم

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از راه‌اندازی درمانگاه تخصصی بیمارستان توحید جم با 12 مطب تخصصی خبر داد.

راه‌اندازی درمانگاه تخصصی بیمارستان توحید جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مهرداد حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در آیین برگزاری کلاس‌های آموزشی امداد و نجات و فوریت‌های پزشکی در بیمارستان توحید جم اظهار داشت: بهداشت و درمان صنعت نفت علاوه بر خدمات‌رسانی به کارکنان صنعت نفت در امر خدمات‌رسانی به ساکنان بومی استان بوشهر نیز اهتمام ویژه‌ای دارد.

وی افزود: توجه به حوزه سلامت و بهداشت امری مهم و ارزشمند است و به ویژه در حوزه صنعت نفت و گاز و مناطق عملیاتی این امر ارزشمندتر است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با اشاره به گستردگی فعالیت‌های این سازمان خاطر نشان کرد: بیمارستان توحید جم و 33 مرکز بهداشتی و درمانی در سطح استان به امر خدمات‌رسانی به مردم بومی و کارکنان صنعت نفت می‌پردازند و امیدوار هستیم از نظر کمی و کیفی به اهداف مورد نظر برسیم.

حسین‌زاده تصریح کرد: در سال‌های اخیر با اجرای طرح‌های مهم درمانی در راستای توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان توحید اقدامات مؤثری انجام گرفته است.

وی از راه‌اندازی درمانگاه تخصصی بیمارستان توحید جم خبر داد و گفت: این درمانگاه تخصصی با امکانات آزمایشگاه طبی، داروخانه، اکوکاردیوگرافی، سونوگرافی، تست ورزش و اسپیرومتری راه‌اندازی شده است.

حسین‌زاده اضافه کرد: این درمانگاه تخصصی دارای 12 مطب تخصصی پزشکی و 5 یونیت دندانپزشکی و واحد رادیولوژی دندانپزشکی است.

وی از برپایی کلاس‌های آموزشی خبر داد و افزود: کلاس‌های آموزشی امداد و فوریت‌های پزشکی برای کارکنان بیمارستان توحید و همچنین کارکنان منطقه 10 انتقال گاز به صورت جداگانه برگزار شد.

این مسئول بیان کرد: این دوره‌ها زیر نظر رسول آریانایکتا مدرس رسمی دوره‌های آموزشی امداد و فوریت‌های پزشکی برگزار شد که طی مدت 2 روز و معادل 16 ساعت، مباحث مرتبط با امداد و نجات و فوریت‌های پزشکی ارائه شد.

حسین‌زاده ابراز داشت: آشنایی با تاریخچه هلال احمر و صلیب سرخ، عملیات احیاء قلبی ریوی پایه‌ای، تمرین عملی تنفس و ماساژ قلبی بر روی مولاژ، روش کار با ماسک و آمبوبگ و راه هوایی دهانی حلقی، آشنایی با دستگاه دفیبریلاتور اتوماتیک خارجی، روش‌های کنترل خونریزی خارجی، تمرین عملی کنترل خونریزی‌ها بر روی مولاژ به صورت تئوری و عملی در این کارگاه‌ها ارائه شد.

انتهای پیام/2451/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول