اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دامغان خبر داد

نیاز یک میلیاردی بیمارستان دامغان برای راه‏اندازی بخش رادیولوژی

فرماندار شهرستان دامغان گفت: برای راه‏اندازی دستگاه رادیولوژی بیمارستان «ولایت» دامغان، به یک میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

نیاز یک میلیاردی بیمارستان دامغان برای راه‏اندازی بخش رادیولوژی

مرتضی علی‏آبادی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: برای تأمین این میزان اعتبار برای خرید و راه‏اندازی دستگاه رادیولوژی بیمارستان ولایت دامغان، با تلاش و پیگیری مسئولان استان و شهرستان، 500 میلیون ریال آن از سوی دولت تأمین شده است.

وی یادآور شد: برای تأمین مابقی اعتبار موردنیاز، مجمع خیرین سلامت شهرستان دامغان وارد کار شدند تا با شناسایی و جذب خیرین این میزان اعتبار مورد نیاز نیز تأمین شود.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان دامغان اضافه کرد : امیدواریم تا دو ماه آینده مشکل اعتبار مورد نیاز برای خرید دستگاه رادیولوژی رفع و این بخش در بیمارستان ولایت دامغان راه‏اندازی شود.

وی افزود: بحث بهداشت و درمان شهرستان دامغان از موضوعات اصلی مسئولان استان و شهرستان بوده و در این راستا و در جهت رفع کمبودهای بهداشتی و درمانی گام‏های خوبی برداشته شده است.

هزینه 7 میلیارد تومانی برای تجهیز بیمارستان دامغان

فرماندار شهرستان دامغان اظهار داشت: یکی از اقدامات اساسی که در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دامغان انجام شد، بحث تجهیز بیمارستان ولایت دامغان است که دولت‏های نهم و دهم در این زمینه، 7 میلیارد تومان اعتبار تاکنون اختصاص داده‏اند.

علی‏آبادی تصریح کرد: برای تجهیزات کامل‏تر بیمارستان ولایت دامغان نیز تلاش‏ها و اقدامات دیگری در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با همراهی مسئولان استان، دولت و خیرین به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

وی افزود: تأمین امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی در شهرستان دامغان از اولویت‏های اساسی است که مسئولان شهرستان با کمک مسئولان استانی در جهت تأمین آن گام برمی‏دارند.

پیشرفت 95 درصدی احداث ساختمان پزشکی قانونی دامغان

فرماندار شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: ساخت بیمارستان جدیدالاحداث ولایت دامغان در پی سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری در سال 85 به این شهرستان انجام شد و معظم‏له، این بیمارستان را به مردم این شهرستان ولایت‏مدار دامغان هدیه کردند و دولت نیز برای تکمیل آن اعتبارات خوبی را اعم از ساخت و تجهیز اختصاص داد.

علی‏آبادی گفت: تمام تلاش ما این است که حوزه بهداشت و درمان شهرستان دامغان اعم از تجهیزات، امکانات و کادر درمانی با کم‏ترین مشکل مواجه باشد و در جهت حل مشکلات گام برداریم.

وی در پاسخ به این سئوال که ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دامغان که از ره‏آوردهای رهبر فرزانه انقلاب در سال 85 به این شهرستان بوده چرا تاکنون به بهره‏برداری نرسیده است، گفت: پروژه ساختمانی پزشکی قانونی که با عنوان ساختمان اداری و تشریح تعریف شده، دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی است که با تکمیل ساخت دیوار و محوطه‏سازی، این پروژه به بهره‏برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/2249/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول