اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان خبر داد

افتتاح ورزشگاه نقش جهان تا پایان خرداد/ مراحل پایانی ساخت 4 بیمارستان

استاندار اصفهان به ورزشگاه نیمه تمام نقش جهان اصفهان اشاره و اظهار کرد: با مضاعف شدن تلاش پیمانکار این ورزشگاه تا پایان خرداد ماه با برگزاری دیدار دوستانه یکی از تیم‌های فوتبال اصفهان با یک تیم خارجی به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح ورزشگاه نقش جهان تا پایان خرداد/ مراحل پایانی ساخت 4 بیمارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی در جلسه ستاد طرح‌های مهرماندگار استان اصفهان که با حضور علی اکبر محرابیان دستیار ویژه رئیس جمهوری و نیز مسئولان استانی برگزار شد، با بیان اینکه 53 پروژه بزرگ و مورد نیاز استان اصفهان که در شمار طرح‌های مهر ماندگار قرار دارد، اظهار کرد: هر چند در پروژه‌های مهر ماندگار دچار مشکل شدیم، اما هیچ کدام از پروژه‌های مهر ماندگار را متوقف نکردیم.

وی با بیان اینکه برنامه دولت و استان اصفهان این بود که این طرح‌ها اردیبهشت ماه به بهره‌برداری برسد، افزود: به دلیل  کمبود محدودیت‌های مالی و به وجود آمدن مشکلات اعتباری نتوانستیم طرح‌ها را در ماه جاری به بهره‌برداری برسانیم.

استاندار اصفهان با تاکید به اینکه درصدد هستیم تا پایان دولت دهم این پروژه‌ها را به پایان برسانیم، تصریح کرد: یک عده نمی‌توانند موفقیت‌ها و دستاوردهای دولت دهم را ببینند و قصد دارند مردم را از نظام و دولت مأیوس و نا امید کنند.

وی گفت: برخی برای دور کردن اهداف دولتمردان برای خدمت رسانی به مردم به دنبال ایجاد حاشیه هستند، چنانکه می‌خواستند ما را درگیر مسائل سیاسی، باندبازی و حاشیه‌ای کنند.

ذاکراصفهانی با تاکید به اینکه اما برای خدمت‌رسانی به مردم به این حاشیه‌ها توجه نداریم و در این راستا تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم، افزود: اقدامات خوبی در استان در این مدت هشت ساله در زمینه گازرسانی به مناطق محروم استان، راه سازی، عمرانی و فرهنگی شده است.

وی با اشاره به کمبود شدید فضاهای ورزشی استان در سال‌های گذشته تصریح کرد: فضاهای ورزشی استان اصفهان در دولت دهم دو برابر شده است.

استاندار اصفهان به ورزشگاه نیمه تمام نقش جهان اصفهان که عملیات ساخت آن از 20 سال قبل آغاز شد، اشاره و اظهار کرد: با مضاعف شدن تلاش پیمانکار این ورزشگاه تا پایان خرداد ماه با برگزاری دیدار دوستانه یکی از تیم‌های فوتبال اصفهان با یک تیم خارجی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی گفت: چهار بیمارستان در شهرستان‌های خمینی شهر، کلیشاد، دهاقان و چادگان در مراحل پایانی کار قرار دارد، همچنین بیش از 90 ساختمان برای دانشگاه پیام نور در شهرستان‌های استان اصفهان ساخته و به بهره‌برداری رسید.

ذاکر اصفهانی به آبیاری تحت فشار اشاره کرد و گفت: در شرایط خشکسالی استان اصفهان رتبه نخست تولید گوشت و شیر استان را بر عهده و توانسته بیش از 50 درصد تولید بوقلمون کشور را تولید کند.

انتهای پیام/63012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول