اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

عملیات اجرایی دانشکده صنعت و معدن قروه به‌زودی آغاز می‌شود

فرماندار قروه گفت: با اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار عملیات اجرایی دانشکده صنعت و معدن قروه به‌زودی آغاز می‌شود.

عملیات اجرایی دانشکده صنعت و معدن قروه به‌زودی آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده ظهر امروز با اعلام این خبر در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: اعتبار اولیه این واحد آموزش عالی 10 میلیارد ریال است که بنابر اعلام برخی مسئولان بلندپایه دولتی به‌زودی 10 میلیارد ریال دیگر نیز به آن تخصیص می‌یابد.

به گفته فرماندار قروه، این واحد آموزش عالی به دلیل قرارگرفتن در موقعیت جغرافیایی مناسب قروه و نیز امکان بهره‌مندی دانشجویان از منابع معدنی غنی موجود در این شهرستان امکان ارتقاء به دانشگاه صنعت و معدن را در آینده داراست که همکاری و تعامل همه جانبه در این زمینه بسیار مهم است.

وی توجه ویژه و عمل به فرامین مقام معظم رهبری در سفر به کردستان را مهمترین عامل تقویت روحیه همگرایی مردم دانست و افزود: این سفر فرصتی تاریخی و ارزشمند برای کردستان بود که بنای اعتمادسازی قوی را در این استان بنا نهاد و اکنون همه باید تلاش کنند این نگاه ویژه به نسل‌های آینده انتقال یابد.

فرماندار قروه با بیان اینکه از مجموع 105 طرح مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در قروه با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ریال تاکنون 100 طرح به بهره‌برداری رسیده است گفت: معدود طرح‌های باقی‌مانده نیز با پیشرفت مناسب در دست اجراست.

شیخی‌زاده در ادامه انتخابات را طرحی ملی برشمرد و اظهار داشت: وظیفه تک‌تک مسئولان حساس بودن به این موضوع است چرا که هر کس سهمی در تحقق حماسه سیاسی دارد.

وی مهمترین تکلیف مسئولان اجرایی در این راستا را طراحی و پیش‌بینی برنامه‌هایی برای افزایش وفاق و همدلی اقوام و گروه‌ها دانست و اضافه کرد: افزایش دلبستگی مردم به نظام جمهوری اسلامی، افزایش مشارکت مردم، عدم اتخاذ مواضع جانبدارانه از داوطلبان، تمهید مقدمات و شرایط لازم در تمامی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات از وظایف ویژه مسئولان اجرایی است.

فرماندار قروه با تاکید بر اینکه امروز انتخابات در اولویت تمامی امور است گفت: مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی نباید به بهانه روزهای پایان کار دولت در اجرای وظایف قانونی و اداری خود کوتاهی کنند بلکه باید رعایت قانون، عدالت و انصاف را به کار ببندند.

شیخی‌زاده استفاده از امکانات دولتی و برگزاری همایش‌ها و برنامه‌هایی که شائبه تبلیغاتی داشته باشد را ممنوع اعلام کرد و افزود: هر حرکتی باید در چارچوب قانون باشد.

وی به داوطلبان شرکت در انتخابات  نیز توصیه کرد تقویت موقعیت حساس و ممتاز ایران در سطح جهانی را در نظر داشته باشند و با مراعات اخلاق اسلامی و  عدم طرح مسائل تفرقه‌انگیز زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور را فراهم آورند.

فرماندار قروه در پایان اضافه کرد: داوطلبان وعده‌های فریبنده به مردم ندهند و از افراط در تبلیغات نیز پرهیز کنند.

انتهای پیام/79009/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول