اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان:

سکوت ساکت در پاسخ به درخواست ما / بوکس رشته المپیکی ا‌ست

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان گفت: انتظار داشتیم مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان رشته بوکس را مورد حمایت خود قرار دهد، اما هیچ‌گونه پاسخی از ساکت دریافت نکردیم.

سکوت ساکت در پاسخ به درخواست ما / بوکس رشته المپیکی ا‌ست

مهدی شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اردوی بوکس تیم منتخب نوجوانان و جوانان استان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور تشکیل شده و نفرات برتر این اردو به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به جلسه هیئت رئیسه بوکس استان اصفهان که دیروز برگزار شد، تصریح کرد: در این جلسه تصمیمات مهمی از جمله راه اندازی سایت تخصصی بوکس، جذب اسپانسر، تعیین مربیان، رفع مشکلات مالی ملی‌پوشانمان در حد امکان گرفته شد.

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان با بیان اینکه تنها سه تیم در لیگ برتر بوکس حضور دارند، افزود: این رقابت‌ها برای اینکه برگزار شود نیاز است که چهار تیم در آن اعلام آمادگی کنند و در صورتی‌که یک حامی مالی برای بوکس استان پیدا می‌شد می‌توانستیم به عنوان تیم چهارم در این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: برای اینکه بوکس استان اصفهان مورد حمایت باشگاه فولاد ماهان قرار گیرد نزد ساکت مدیرعامل این باشگاه رفتیم اما هیچ‌گونه پاسخ درستی به ما داده نشد و در این زمینه به ما کم لطفی بسیاری صورت گرفت.

شفیعی ادامه داد: این در حالی‌ست که این باشگاه حامی مالی رشته‌هایی مانند ووشو شده است، اما هیچ توجهی به رشته المپیکی مانند بوکس نشد.

وی گفت: در صورتی‌که بوکس مورد حمایت واقع شود به طور حتم این رشته پیشرفت بسیاری را در استان خواهد داشت.

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان با بیان اینکه با مبلغی در حدود 50 تا 100 میلیون تومان نیز می‌توانیم رشته بوکس را شکوفا کنیم، تاکید کرد: این رشته به قدری مظلوم واقع شده که با همین مبالغ ناچیز نیز راضی می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر چیزی حدود 1000 بیمه شده ورزشی در رشته بوکس در اصفهان وجود دارد.

انتهای پیام/63020/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول