اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 4 سال

اسکندری سکاندار هیئت بوکس همدان شد

با برگزاری مجمع انتخابات رئیس هیئت بوکس استان همدان، مرتضی اسکندری برای چهار سال دیگر سکاندار هیئت بوکس همدان شد.

اسکندری سکاندار هیئت بوکس همدان شد

به گزارش خبرگزاری فارس همدان، امروز مجمع انتخابات ریاست هیئت بوکس با حضور رئیس و دبیر فدراسیون، معاون توسعه ورزش و جوانان استان همدان و مدیرکل ورزش و جوانان همدان و همچنین اعضای این مجمع در سالن اجتماعات ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد که در نهایت مرتضی اسکندری برای چهار سال سکاندار هیئت بوکس همدان شد.

در ابتدای مراسم مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به زحمات اسکندری به عنوان سرپرست هیئت بوکس همدان اظهار داشت: از تمام کسانی که به عنوان کاندیدا وارد انتخابات شدند کمال تشکر را دارم و اعضای مجمع با توجه به برنامه‌های کاندیداها رأی خود را اعلام کنند و بعد از انتخابات همه از فرد انتخاب شده کمال حمایت را داشته باشیم.

سیدعبدی افتخاری افزود: استان همدان گذشته و پیشینه خوبی در رشته بوکس دارد و به این موضوع افتخار می‌کنیم و همه باید دست به دست هم بدهیم تا روزهای قابل توجه را در آینده بوکس همدان داشته باشیم.

در ادامه دبیر هیئت بوکس همدان با اشاره به فعالیت‌های هیئت بوکس در زمان سرپرستی اسکندری بیان کرد: در 9 ماهی که اسکندری سرپرست هیئت بوکس همدان را عهده‌دار بود از جان و دل برای بوکس همدان کار کرد.

سعید نوروزی ابراز داشت: فعالیت‌های هیئت بوکس در این 9 ماه شامل برگزاری جلسه مشترک هیئت‌های شهرستان‌ها، برگزاری جلسه مربیان، برگزاری اردوهای آمادگی، تشکیل لیگ استان، بازدید از هیئت بوکس شهرستان ملایر و نهاوند و باشگاه‌های بوکس، اهدای کاپ اخلاق و تجلیل از مربیان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این 9 ماه اسکندری با تلاش و قدرت فراوان اقدامات خوبی را برای ورزش بوکس همدان انجام دادند و با توجه به سابقه‌ای که در این رشته دارند شناخت خوبی از وضعیت بوکس همدان دارند.

پس از صحبت‌های دبیر هیئت بوکس همدان چهار کاندیدای حاضر در این جلسه به ترتیب مرتضی اسکندری، سیدناصر اسدی، محمد حقیقی و علیرضا فعله‌گری به ریزبرنامه‌های خود اشاره کردند.

علیرضا فعله‌گری کاندیدای این هیئت در لحظات پایانی صحبت‌های خود انصراف خود را از کاندیداتوری در این هیئت اعلام کرد.

در نهایت مرتضی اسکندری با 11 رأی از 18 رأی ماخوذه به مدت چهار سال دیگر سکاندار هیئت بوکس همدان شد همچنین سیدناصر اسدی با هفت رأی و محمدحقیقی بدون رأی ماند.

خبرگزاری فارس تنها رسانه حاضر در این مجمع انتخاباتی بود.

انتهای پیام/89018/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول