اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون بوکس خبر داد

فعالیت بوکس بانوان ایران در آینده‌ای نزدیک / دانشگاه علمی کابردی بوکس فعال شد

رئیس فدراسیون بوکس گفت: طی مذاکرات صورت گرفته با فدراسیون جهانی بوکس، در صورت طراحی لباس مناسب برای بانوان، در آینده‌ای نزدیک بوکس بانوان در ایران فعال می‌شود.

فعالیت بوکس بانوان ایران در آینده‌ای نزدیک / دانشگاه علمی کابردی بوکس فعال شد

احمد ناطق‌نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی بوکس همدان اظهار داشت: مجمع بسیار خوبی بود و رقبایی که در این مجمع ثبت‌نام کرده بودند، بسیار انسان‌های معقول و با برنامه‌ای بودند.

وی افزود: امیدوارم در بوکس همدان اختلافی وجود نداشته باشد و همه با هم همکاری و اتحاد داشته باشند، چراکه در سال‌های گذشته همدان در تیم ملی چندین نماینده داشت، اما در حال حاضر بوکس آن تضعیف شده است.

رئیس فدراسیون بوکس با بیان اینکه همدان از شهرستان‌های خوب و فعالی برخوردار است، بیان کرد: توجه به شهرستان‌ها موجب پیشرفت بوکس در این استان می‌شود و با توجه به ظرفیت بالای شهرستان‌های همدان در ورزش بوکس، نیازمند توجه بیشتری در این زمینه هستیم و رویکرد این هیئت باید به سمت توجه به شهرستان‌ها برود.

وی در خصوص وضعیت ورزش بوکس در کشور گفت: خوشبختانه امروز بوکس در تمام استان‌ها فعال است.

ناطق‌نوری با اشاره به بوکس بانوان گفت: باید اول وضعیت لباس بانوان مشخص شود، چراکه در حال حاضر ووشو و کاراته لباس‌های خوبی برای بانوان دارند و ما نیز در حال طراحی لباس برای بانوان هستیم و در صورت تأیید فدراسیون جهانی، بوکس بانوان در ایران نیز فعال می‌شود.

وی با بیان اینکه بوکس یک ورزش حرفه‌ای است، اذعان داشت: ما مجوز احداث دانشگاه علمی کاربردی در رشته بوکس را گرفته‌ایم و به زودی در این رشته ثبت‌نام خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون بوکس درباره تعداد بوکسورهای فعال در ایران ابراز کرد: بیش از 80 هزار نفر در رشته ورزشی بوکس فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: بوکس همدان سابقه و ریشه خوبی دارد و امیدوارم با داشتن مدیران، مربیان و داورهای لایق در آینده شاهد درخشش دوباره این رشته در همدان باشیم.

مجمع انتخاباتی هیئت بوکس همدان با حضور رئیس فدراسیون بوکس برگزار شد که مرتضی اسکندری از 18 رأی مأخوذه با 11 رأی برای چهار سال سکاندار هیئت بوکس همدان شد.

انتهای پیام/89018/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول