اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 64 کیلوگرم

گل‌آرا موفق‌ترین بوکسور قمی در انتخابی تیم ملی لقب گرفت

مشت‌زن وزن 64 کیلوگرم موفق‌ترین بوکسور قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس رده سنی بزرگسالان کشورمان لقب گرفت و به تیم ملی راه یافت.

گل‌آرا موفق‌ترین بوکسور قمی در انتخابی تیم ملی لقب گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با توجه به اینکه مسابقات بوکس قهرمانی آسیا پیش روی بوکسورهای کشورمان در اوزان مختلف قرار دارد، کادر فنی تیم ملی در انتخابی برگزار شده توانست چهره‌های شاخص را شناسایی کرده و برنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریزی مناسبی برای حضور موفق در پیکارهای قهرمانی آسیا داشته باشد.

با توجه به اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس ترکیب تیم ملی را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی بوکس بزرگسالان آسیا مشخص می‌کرد، تمام برترین‌های بوکس کشور در اوزان مختلف در این پیکارها حضور یافته بودند و برای به دست آوردن جواز عضویت در تیم ملی تلاش می‌کردند.

این در حالی است که از استان قم نیز سه بوکسور در این انتخابی حضور داشتند که موفق‌ترین آنها فروتن گل‌آرا بود و توانست در وزن منهای 64 کیلوگرم با غلبه بر دیگر رقبا نفر نخست این وزن برای عضویت در تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان لقب بگیرد.

گل‌آرا بوکسوری است که سابقه کسب عنوان قهرمانی مسابقات بوکس کشور را نیز دارد و حتی به عنوان ستاره پیکارهای بوکس قهرمانی کشور نیز معرفی شده است، مشت‌زنی که در تیم ملی نیز عضویت داشته و حتی در معتبرترین میادین این رشته نیز به روی رینگ رفته است.

چهره جوان و ارزنده بوکس استان قم سابقه حضور در مسابقات انتخابی بوکس المپیک 2012 لندن را نیز دارد، رقابت‌هایی که فروردین ماه سال 1391 در آلماتی قزاقستان برگزار شد ولی فروتن گل‌آرا با مواجهه با چهره‌های سرشناس بوکس جهان به دلیل اینکه تجربه کافی نداشت نتوانست جواز حضور در المپیک را به دست بیاورد و به یکی از بزرگترین توفیقات زندگی ورزشی خود دست یابد.

اکنون که مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان آسیا در راه است، با صلاحدید کادر فنی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان رقابت‌های انتخابی تیم ملی بوکس به میزبانی زنجان برگزار شد و طی آن برترین‌ها در 10 وزن جواز عضویت در تیم ملی را به دست آوردند.

در حالی که برخی اوزان 10گانه دارای دو بوکسور هستند اما فروتن گل‌آرا نماینده بوکس قم نفر نخست مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس در وزن منهای 64 کیلوگرم لقب گرفت و در این وزن رقیبی ندارد و در صورتی که با مشکل آسیب دیدگی مواجه نشود، قطعا یکی از بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول