اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای هیئت بوکس همدان:

بوکس به حاشیه‌های شهر کشیده شود

کاندیدای هیئت بوکس همدان گفت: ورزش بوکس باید به مناطق حاشیه‌نشین شهر کشیده شود.

بوکس به حاشیه‌های شهر کشیده شود

علیرضا فعله‌گری در حاشیه مجمع انتخاباتی بوکس همدان با اشاره به جو موجود در این مجمع اظهار داشت: مجمع هیئت بوکس همدان در یک فضای صمیمی و خوب برگزار شد و حضور رئیس فدراسیون موجب ایجاد تعامل و فضای دوستی و همدلی در این هیئت شد.

وی با بیان اینکه بوکس همدان در یک رکود بسیار بدی قرار دارد، ادامه داد: ما باید بوکس همدان را نجات دهیم، چراکه جایگاه واقعی بوکس همدان، جایگاهی نیست که در حال حاضر در آن قرار دارد.

کاندیدای هیئت بوکس همدان ابراز داشت: همه باید دست به دست هم بدهیم و با تجربیات پیشکسوتان و جوانان تحصیل‌کرده‌ای که در این رشته وجود دارند، بوکس همدان را به جایگاه واقعی خود برگردانیم.

وی با اشاره به دلایل استعفای خود بیان کرد: بنده دانشجوی فوق لیسانس حقوق هستم و بنابر مشغله کاری احساس کردم اگر بخواهم در هیئت کار کنم ممکن است کارهای شخصی این اجازه را ندهد و به نفع اسکندری از انتخابات انصراف داده و کنار کشیدم.

فعله‌گری خاطرنشان کرد: بنده به اسکندری توصیه می‌کنم که از نظر تمام سلایق در نجات هیئت بوکس استفاده کند و تعامل بیشتری را با رسانه‌ها در راستای شناخت بیشتر بوکس داشته باشند.

وی درباره احداث خانه بوکس در منطقه حاشیه‌نشین شهر اظهار کرد: باید برای این مناطق بسیار فعالیت کرد و حاشیه شهر از این نظر مغفول مانده است، چراکه باشگاه و سالن ورزشی در حاشیه شهر نداریم و این دلیلی شده که ورزش در حاشیه‌ها مغفول بماند و اعتیاد رشد چشمگیری در این مناطق داشته باشد.

کاندیدای هیئت بوکس همدان ابراز داشت: دسترسی به باشگاه در مناطق حاشیه بسیار کم، اما دسترسی به مواد مخدر در مدت پنج دقیقه ممکن است.

وی ادامه داد: بنده قول این را می‌دهم که با کمک معتمدان محله حصار امام زمینی را برای احداث خانه بوکس بگیرم و رئیس هیئت بوکس همدان ما را در راستای ساخت این خانه یاری کنند؛ رئیس فدراسیون نیز قول داد که از صفر تا صد این خانه را تجهیز کند.

گفتنی است؛ مجمع انتخاباتی هیئت بوکس همان با حضور رییس فدراسیون بوکس در همدان برگزار شد که مرتضی اسکندری از 18 رأی مأخوذه با 11 رأی برای چهار سال سکاندار هیئت بوکس همدان شد.

انتهای پیام/89018/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول