اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

قهرمانان ملی بوکس مازندران تجلیل شدند/ 4 بوکسو مازندرانی به تیم ملی رفتند

قهرمانان ملی بوکس مازندران تجلیل شدند.

قهرمانان ملی بوکس مازندران تجلیل شدند/ 4 بوکسو مازندرانی به تیم ملی رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، صبح امروز در مراسمی با حضور علی بابایی‌کارنامی سرپرست هیئت بوکس مازندران، هاشم جمشیدپناه معاون اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از پیشکسوتان این رشته ورزشی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از قهرمانان ملی بوکس مازندران تجلیل شد.

سرپرست هیئت بوکس مازندران در این جلسه افزود: هیئت بوکس مازندران با دوری جستن از تمامی حواشی به شکوفایی هرچه بیشتر این رشته ورزشی در بین جوانان و علاقه‌مندان توجه دارد.

علی بابایی‌کارنامی تصریح کرد: با توجه به علاقه‌مندی فراوان این رشته ورزشی در بین جوانان و مردم یکی از برنامه‌های اصلی هیئت بوکس مازندران فراخوان از پیشکسوتان و صاحب‌نظران این رشته ورزشی است.

سرپرست هیئت بوکس مازندران گفت: ورزشکاران قهرمان و ملی‌پوش استان و شهرستان‌ها سرمایه‌های جامعه ورزشی و بهترین الگو برای پرورش نسل جوان سالم جامعه هستند و توجه به این افراد مسیر پیشرفت در این رشته را هموار خواهد کرد.

وی اظهار داشت: هومن طوغانی، مهدی طولوتی، سینا قلعه‌بندی و جاسم دلاوری به ترتیب در اوزان 48، 69، 91 و مثبت 90 توانستند با ارائه مبارزاتی باکیفیت ضمن قرار گرفتن در جمع برترین‌ها به اردوی تیم ملی راه یابند که این امر مهم جای تبریک به مردم استان دارد.

بابایی‌کارنامی همچنین از برنامه‌ریزی دقیق برای جذب مردم به ویژه استعدادهای این رشته خبر داد و افزود: در آینده شاهد خبرهای خوبی از بوکس برای استان خواهیم بود.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول