اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار رشت:

437 نفر در شهرستان رشت رد صلاحیت شدند

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار رشت گفت: از مجموع 2759 داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان رشت 437 نفر رد صلاحیت شدند.

437 نفر در شهرستان رشت رد صلاحیت شدند

موسی فکور لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی از 26 فروردین آغاز شده بود اظهار کرد: در مجموع 547 نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهر و شهرهای تابعه رشت ثبت‌نام کردند که 376 نفر در رشت بودند.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری رشت مسئولیت برگزاری انتخابات شش شهر تابعه را بر عهده دارد گفت: 2 هزار و 212 نفر داوطلب روستایی بودند.

این مسئول تعداد داوطلبان انصراف داده در حوزه شهر رشت را 33 نفر و در مجموع شهری و روستایی را 50 نفر عنوان کرد.

وی اذعان کرد: بررسی صلاحیت‌ها از داوطلبان در حوزه هیئت اجرایی پس از پاسخ استعلام‌ها از مراجع چهار گانه صورت گرفت.

فکور مراجع چهار گانه را شامل دادگستری، نیروی انتظامی، اطلاعات و ثبت احوال ذکر کرد و افزود: در حوزه شهرستان رشت 2 هزار و 383 نفر در هیئت اجرایی تأیید صلاحیت و 328 نفر رد صلاحیت شدند.

وی با تصریح بر اینکه هیئت نظارت بررسی صلاحیت هیئت اجرایی را بر عهده داشتند افزود: حدود 109 نفر در حوزه شهری و روستایی شهرستان رشت در هیئت نظارت رد صلاحیت و 2 هزار و 274 نفر تأیید صلاحیت شدند.

معاون فرماندار رشت خاطرنشان کرد: از مجموع 2 هزار و 759 داوطلب انتخابات شوراهای شهری و روستایی شهرستان رشت تعداد 437 نفر در هیئت اجرایی و نظارت رد صلاحیت شدند.

فکور مجموع افراد تأیید صلاحیت شده‌ها را 2 هزار و 274 نفر اعلام کرد و یادآور شد: کسانی که رد صلاحیت شدند چهار روز فرصت دارند که اعتراض خود را به هیئت نظارت اعلام کنند.داوطلبان روستایی اعتراض خود را به هیئت نظارت شهرستان رشت و داوطلبان شهری به هیئت نظارت استان تحویل می‌دهند.

این مسئول اذعان کرد هیئت نظارت 10 روز فرصت دارد صلاحیت افراد معترض را بررسی کرده و نتیجه را تا یازدهم خرداد امسال اعلام کنند.

وی با بیان اینکه دوازدهم خرداد نظر قطعی هیئت نظارت اعلام می‌شود گفت: فرمانداری و بخشداری‌های تابعه از 13 تا 15 خرداد فرصت دارند اسامی نامزدها را به اطلاع برسانند.

فکور تصریح کرد: از 16 خرداد تبلیغات کاندیداها به مدت هفت روز انجام می‌شود و روز 23 خرداد ممنوعیت تبلیغات است و 24 خرداد نیز انتخابات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول