اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

کمترین رد صلاحیت را در بررسی صلاحیت‌ها داشته‌ایم

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در بررسی صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات شوراها، کمترین رد صلاحیت را داشته‌ایم.

کمترین رد صلاحیت را در بررسی صلاحیت‌ها داشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسن پرآور صبح امروز در نشست با هیات‌های نظارت و اجرایی دیلم با بیان اینکه شرایط بررسی صلاحیت‌های نامزدها در فضایی قانونی و سالم برگزار شد، تصریح کرد: این شرایط نشان می‌دهد که فضای انتخاباتی برای حضور سلائق مختلف در عرصه انتخابات آماده است.

وی از همدلی، همراهی و هماهنگی مدیران و کارشناسان دست اندرکار انتخابات قدردانی کرد و افزود: در این دوره از انتخابات که برای اولین بار انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی برگزار می‌شود شرایط خاص و حساس است که حضور حماسی مردم در این عرصه، انقلاب و نظام اسلامی ایران را برای همیشه در مقابل ترفندهای دشمنان بیمه می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تاکید کرد: این شرایط پیچیده‌ای که در پیرامون محیطی کشور در عراق، سوریه، افغانستان، مصر به‌وجود آمده است طلب می‌کند مردم هوشیارانه و با درایت در عرصه انتخابات شرکت کنند.

پرآور با بیان اینکه امنیت لازم برای برپایی انتخاباتی سالم و پرشور فراهم است بیان کرد: همه دست اندرکاران انتخابات مکلف هستند با رعایت قانون و بی طرفی کامل، امانت‌دار خوبی در انتخابات باشند و مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران بالاترین، سالم‌ترین انتخابات با حضور حداکثری مردم، در 34 سال گذشته برگزار شده است موجب اقتدار و نشان دادن مردم سالاری نظام اسلامی ایران شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با تاکید بر اینکه فرصت از دشمنان برای ایجاد فتنه‌گری گرفته شود، افزود: دشمنان داخلی و خارجی و معاندان نظام در صدد بهره‌برداری از فرصت‌ها برای ایجاد فتنه و مخدوش کردن انتخابات دارند که لازم است هوشیارانه و با بصیرت در این عرصه قدم برداریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه کمتر از یک ماه دیگر به برگزاری انتخابات باقی‌مانده است، بیان کرد: تا به امروز با همدلی و وحدت همه مجموعه‌ها، همه مراحل انتخابات دقیقا اجرا و عمل شده است، به‌گونه‌ای که هیچ مشکلی در این مراحل نداشته‌ایم و پیش‌بینی می‌شود با روندی که در پیش است انتخاباتی پرشور و حماسی داشته باشیم.

پرآور نهادینه شدن فرهنگ تمکین به قانون را یک ضرورت دانست و گفت: نامزدهای انتخاباتی در مراحل گوناگون انتخابات با رعایت قانون را به عمل آورند تا در این شرایط حساس از هر گونه فتنه و تنش در امر برگزاری انتخابات جلوگیری شود و این در سایه تمکین به قانون امکان‌پذیر می‌شود.

وی افزود: تمام کانال‌های ماهواره‌ای فارسی زبان از مدتها برنامه خود را بر روی انتخابات ایران اسلامی تدوین و پخش می‌کنند که لازم است طرفداران نامزدهای انتخاباتی در مرحله تبلیغات با درایت و هوشیاری عمل کنند.

رئیس ستاد انتخابات، عزت و افزایش اقتدار نظام اسلامی ایران را مرهون پشتیبانی و حمایت‌های مردم دانست و تصریح کرد: در انتخابات 24 خرداد هر قدر حضور مردم گسترده‌تر باشد، صلابت نظام افزایش می‌یابد و بدون شک قدرت چانه‌زنی ما در جهان افزایش می‌یابد.

پرآور افزود: در انتخاب نامزدهای انتخاباتی، هر نامزدی که شورای نگهبان تایید کرد آن کاندیدا واجد شرایط انتخابات است، ولی با معیارهایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم کردند، باید اصلح را انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه شرائط امنیتی در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور حاکم است تاکید کرد: فعالان و دست اندرکاران انتخابات در استان بوشهر برای فراهم کردن شرائط مطلوب در شبانه روز 16 ساعت وقت خود را در ستاد انتخابات سپری می‌کنند و این نشان دهنده این است که انتخابات با همدلی در فضایی سالم در حال انجام است.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول