اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای مازندران خبر داد

تایید صلاحیت 17941 نفر برای عضویت در شوراهای مازندران

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی استان مازندران از تایید صلاحیت اولیه 17 هزار و 941 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای مازندران خبر داد.

تایید صلاحیت 17941 نفر برای عضویت در شوراهای مازندران

کمال علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه از گام محکم برای ایجاد حماسه سیاسی در انتخابات خرداد ماه خبر داد و گفت: استقبال عمومی برای نام‌نویسی در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها قابل توجه بوده است.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی استان مازندران با تاکید بر اینکه سعی شده است تا حق و حقوق مردم ضایع نشود، افزود: سعی شده است تا با سعه صدر، نمایندگان افکار مختلف در انتخابات شوراها حضور یابند.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از تایید صلاحیت اولیه 17 هزار و 941 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای مازندران خبر داد و افزود: 2 هزار و 11 نفر از ثبت نام کنندگان، شهری و 15 هزار و 930 نفر روستایی هستند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 815 نفر از ثبت‌نام کنندگان از داوطلبان مرد شهری و 196 نفر از داوطلبان زن شهری هستند، خاطرنشان کرد: 15 هزار و 273 مرد و 657 نفر زن در روستاهای استان مازندران برای حضور در شوراهای اسلامی ثبت نام کرد‌ه‌اند.

علیپور با تاکید بر اینکه رد صلاحیت شدن به معنای رد صلاحیت شدن از موقعیت اجتماعی نیست، از امکان شکایت رد صلاحیت شدگان خبر داد و یادآور شد: کسانی‌که در هیئت نظارت بخش و شهر رد صلاحیت شدند به مدت چهار روز فرصت شکایت دارند و در 12 خرداد ماه اسامی نهایی نامزدها اعلام می‌شود.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی استان مازندران از امکان پیگیری شکایت نامزدهای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای مازندران به صورت استانی و کشوری خبر داد و یادآور شد: کاندیداهای رد صلاحیت شده شهری بعد از 12 خرداد ماه با مراجعه به هیئت نظارت مرکزی در تهران و کاندیداهای رد صلاحیت شده بعد از اعلام نهایی اسامی در 12 خرداد با مراجعه به هیئت عالی نظارت استان، می‌توانند پیگیر شکایت خود باشند.

انتهای پیام/86015/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول