اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد

ادغام صنعت با الگوی بومی برای توسعه کیفی ساخت و سازها

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: ادغام صنعت ساختمان سازی با الگوهای بومی و محلی می‌تواند ما را در رسیدن به الگوی جامع برای توسعه کیفی ساخت و سازها یاری رساند.

ادغام صنعت با الگوی بومی برای توسعه کیفی ساخت و سازها

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سیدجواد محمودی پیش از ظهر امروز در دیدار با متولیان و فعالان حوزه ساختمان‌سازی آذربایجان غربی، اظهار داشت: توجه به معماری اسلامی و ایرانی یکی از موضوعاتی است که باید در ساخت و سازهای شهری مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به دور شدن از این نوع معماری، تصریح کرد: باید بتوانیم معماری سنتی و قدیمی خود را در کنار کیفی‌سازی ساخت و سازها مورد توجه قرار دهیم.

محمودی بر تدوین الگوی جامع برای توسعه کیفی ساخت و سازهای شهرهای آذربایجان غربی تاکید کرد و افزود: این امر باید توسط متولیان ساخت و ساز مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در کنار این موضوع باید شرایط اقلیمی منطقه را نیز مدنظر قرار داد، خاطرنشان کرد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه باید در ساخت ‌و سازها نیز این موضوع را مدنظر قرار داد.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد: ادغام صنعت ساختمان‌سازی نوین با الگوهای بومی و محلی می‌تواند ما را در رسیدن به این مقوله مهم یاری رساند.

محمودی بر کیفی سازی ساخت و ساز تاکید کرد و افزود: برای این منظور لازم است از مصالح استاندارد استفاده شود که در استانداردسازی مصالح ساختمانی نیز در سال‌های اخیر در آذربایجان غربی به خوبی وارد عمل شده‌ایم.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول