اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط خیرین مسکن‌ساز صورت می‌گیرد

ساخت 40 واحد مسکونی خیرساز در داراب

امام جمعه داراب گفت: کار ساخت 40 واحد مسکونی به همت خیرین مسکن‌ساز این شهرستان در حال انجام است.

ساخت 40 واحد مسکونی خیرساز در داراب

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس، حجت‌الاسلام علی صادقی در نخستین جلسه هیئت امنای خیرین مسکن‌ساز شهرستان داراب در سال جاری با مهم توصیف کردن حرکت خیرین در تامین مسکن نیازمندان واقعی جامعه به ساخت 40 واحد مسکونی از سوی خیرین برای گروه‌های هدف در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: راه‌های تشویق و ترغیب خیرین برای ورود به موضوع مهم تامین مسکن باید بررسی و بهترین شیوه‌ها در دستور کار قرار گیرید تا در یک روند پرشتاب شاهد تحول در بخش ساخت مسکن از سوی خیرین باشیم.

وی الگوسازی و معرفی بهترین فعالیت‌های انجام شده در این بخش را با بهره‌گیری از فرصت رسانه‌های فعال در استان فارس از جمله اولویت‌های تشویق خیرین دانست.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس نیز در این دیدار با تشریح فعالیت‌های انجام شده به تعریف سه گروه کاری برای انجام فعالیت در بخش تامین مسکن پرداخت و گفت: نخستین گروه افرادی هستند که بدون کمک‌های دولت و تسهیلات بانکی قادر به تامین مسکن مورد نیاز خانواده خود هستند و گروه دوم افرادی که باید با حمایت‌های دولتی و دریافت تسهیلات بانکی نسبت به تامین مسکن خود اقدام کنند.

شمس ارجمندی در ادامه گروه سوم را شامل افرادی برشمرد که از سرمایه اولیه برخوردار نبوده و حتی با استفاده از تسهیلات بانکی نیز قادر به تامین مسکن خود نیستند که افراد مورد هدف خیرین در این انجمن به حساب می‌آیند.

به گفته وی، خیرین فارس با حمایت از متقاضیان در این گروه و با ساخت مسکن مورد نیاز آنان نسبت به واگذاری واحدهای احداث شده به افراد واجد شرایط اقدام می‌کنند و تاکنون 300 واحد مسکونی در سراسر این استان احداث و در اختیار گروه‌های هدف قرار گرفته است.

در این جلسه موضوع اجرای پروژه‌های در حال انجام خیرین و سیاست‌های بلندمدت این انجمن به ویژه در سال جاری و همچنین آغاز پروژه‌های جدید و ضرورت فرهنگ‌سازی برای تشویق خیرین به مشارکت در این حرکت معنوی مورد توجه قرار گرفت.

در این جلسه همچنین بر ضرورت اجرای پروژه‌های کوچک ساخت مسکن و سرعت بخشیدن به روند اجرایی آن با هدف تحویل فوری به گروه‌های هدف تاکید شد.

برگزاری جلسات اعضای هیئت امنا در روزهای دوشنبه هفته پایانی هر ماه و دعوت رسمی از خیرین برای شرکت در جلسات هیئت امنا و اتخاذ تصمیمات لازم از دیگر مصوبات این جلسه بود.

اجرای پروژه 40 واحدی به عنوان نخستین پروژه خیرین مسکن‌ساز شهرستان داراب به زودی آماده تحویل به متقاضیان واجد شرایط می‌شود.

انتهای پیام/‌2448/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول