اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی البرز:

بی‎توجهی در ساخت‎وساز معضلات را به مرز انفجار می‎کشاند

رئیس سازمان نظام مهندسی استان البرز با تاکید بر اینکه علاج واقعه را باید قبل از وقوع کرد، گفت: متاسفانه با اجرایی نکردن قوانین ساخت‎وساز در کشور به معضلاتی برخورد کردیم که اگر همینطور پیش برود به حالت انفجار کشیده خواهد شد.

بی‎توجهی در ساخت‎وساز معضلات را به مرز انفجار می‎کشاند

محسن خیری در حاشیه چهارمین همایش ملی مدیریت بحران در صنعت ساختمان و شریان‎های حیاتی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: برگزاری چنین همایش‎هایی باید به جدی‎تر گرفتن قوانین بازدارنده در ساخت‎وسازها کمک کند.

وی از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان در برگزاری همایشی شایسته تقدیر کرد و بیان داشت: این همایش می‎تواند در راستای افزایش سطح اطلاعات و آگاهی مهندسان از دانش روز همچنین عمران و آبادانی شهرها نتایج مطلوبی داشته باشد.

حلقه مفقوده در مدیریت بحران فقدان کار گروهی است

رئیس سازمان نظام مهندسی البرز حلقه مفقوده در مدیریت بحران را فقدان کار گروهی و مشارکت دانست و متذکر شد: همه باید ید واحده شویم و برای رشد و تعالی جامعه تلاش کنیم چراکه مشارکت جمعی اثرات مطلوب‎تری بر پیکره اجتماع خواهد گذاشت.

خیری با بیان اینکه بحران کلمه‎ای دلخراش و خطرناک است، ابراز داشت: همه باید با همفکری و وحدت‎رویه، جلوی مشکلات را سد کنیم تا شاهد شکوفایی و آبادانی شهرمان باشیم.

وی تبادل افکار و تجربیات مدیران، صاحبنظران، نخبگان و اساتید دانشگاه را برای رسیدن به نتیجه مطلوب مفید خواند و اظهار داشت: اقدامات مناسب نباید در یک مقطع کوتاه پایان پذیرد بلکه باید همراه با علم روز پیش رفته و مستمر باشد.

برخورداری از دانش خطرپذیری حوادث را به حداقل ممکن می‎رساند

رئیس سازمان نظام مهندسی البرز با بیان اینکه پیامدهای بلایای طبیعی گرچه می‎تواند مشابه یکدیگر باشد، افزود: دانش خطرپذیری می‎تواند راه مقابله با حوادث را سهولت و میزان خطرپذیری را به حداقل ممکن برساند.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول