اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

گشتی در شهر با طعم تبلیغات زودهنگام

هنوز استارت شروع تبلیغات انتخابات زده نشده است اما نامزدهای انتخابات شورای شهر برای گرم کردن تنور انتخابات بی‌طاقت شدند و دست به تبلیغات زودهنگام زدند.

گشتی در شهر با طعم تبلیغات زودهنگام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اگر این روزها گشتی در شهر بزنیم، عکس‌های افراد مختلف و متفاوت را در کنار شیشه فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و کنار دست فروشندگان می‌بینید.

در ابتدا وقتی این تصاویر را می‌بینید، این گمان به ذهن متبادر می‌شود که خدای ناکرده ....ولی فروشندگان با چشمان از حدقه بیرون زده می‌گویند، خدا نکند، ایشان کاندیداهای شورای شهر هستند و تا حساب و کتاب خریدتان را بکنید، کلی رزومه و اطلاعات به دست‌ شما می‌دهند.

فرقی نمی‌کند این فروشگاه محصولات پروتئینی باشند، یا لوازم یدکی...

باز کردن درب ستاد یک‌ سری از کاندیداهای شورای شهر در مرکز استان مازندران در منطقه راهبند نیز نمونه دیگری از آغاز تبلیغات کاندیداها است، نسبت بنر بزرگ به نام اشخاص در میدان اصلی شهر نیز به بهانه برگزاری مراسم روز سوم خرداد و میلاد امام علی (ع) نیز نمونه دیگری از شگردهای تبلیغاتی کاندیداها است.

این‌ها همان افرادی هستند که قرار است ناظر بر اعمال اداره شهر باشند و بر اجرای قانون نظارت داشته باشند.

 چگونه می‌شود که خودشان قرار است ناظر اجرای قانون باشند و قانون را اجرا نکنند و با توجه به گفته مسئولان که هرگونه تبلیغات قبل از شروع زمان رسمی ممنوع است، اقدام به راه‌اندازی ستادهای تبلیغاتی می‌کنند.

این کاندیداهای محترم شهرمان از هر فرصتی برای معرفی شخصیت خود استفاده می‌کنند و این افراد تا جایی پیش رفتند که کارت‌های تبلیغات‌شان را در مدارس ابتدایی نیز توزیع می‌کنند، بیچاره مدیران و ناظم‌های مدرسه که از این موضوع خبر ندارند...

درست است که شور انتخاباتی باید ایجاد شود... درست است که انتخابات شورای شهر و روستا در سطح وسیعی از جامعه برگزار می‌شود و با تعدد کاندیداها در این بخش مواجه هستیم اما رعایت قانون کمترین انتظاری است که کاندیداها باید رعایت کنند.

انتهای پیام/86003/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول