اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام چهارمحال و بختیاری خبر داد

افزایش 50 درصدی مشارکت‌های مردمی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: مردم خیر استان در سال گذشته 120میلیارد ریال به نیازمندان استان کمک کردند.

افزایش 50 درصدی مشارکت‌های مردمی در چهارمحال و بختیاری

ابوالقاسم رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: با وجود پایین بودن سطح اقتصادی خانوارهای استان، این کمک‌ها در مقایسه با سال پیش از آن 50 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این میزان 28 میلیارد ریال مربوط به صدقات، 30 میلیارد ریال مربوط به کمک حامیان، 15 میلیارد ریال زکات و سایر کمک‌های موردی بوده است.

رستگار همچنین از همکاری 130 هزار خیر با کمیته امداد استان خبر داد و گفت: 130 هزار خیر با دریافت صندوق صدقات کوچک با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری افزود: این خیران در یک سال گذشته بیش از 2 میلیارد و 900 میلیون تومان کمک نقدی خود را برای نیازمندان به کمیته امداد اهدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: در آمد کمیته امداد استان در یک سال گذشته افزون بر 12 میلیارد تومان بود.

رستگار از نام نویسی از 13 هزار مددجو در بانک اطلاعاتی مناطق محروم خبر داد و افزود: این سامانه به منظور شناسایی و نیاز سنجی مددجویان کمیته امداد فعال شد.

این مسئول ادامه داد: در طرح نیاز سنجی مددجویان مناطق محروم، تمامی نیازهای مددجویان بررسی و شناسایی شده و مشکلات آنان نظیر نداشتن شغل مناسب، مشکلات مسکن و درمان و ادامه تحصیل این قشر اولویت‌بندی شده و رفع آن در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول