اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط آموزش و پرورش فارس صورت گرفت

396 مددجوی دیگر زیر پوشش کمیته امداد فارس باسواد شدند

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس از باسواد شدن 396 نفر دیگر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی فارس خبر داد.

396 مددجوی دیگر زیر پوشش کمیته امداد فارس باسواد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، حسین دانشور در جلسه مشترک با معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: در سال 91 و طی تفاهم‌نامه‌ای که با کمیته امداد امام خمینی فارس منعقد شد، 396 نفر از سوادآموزان زیر پوشش، موفق به اخذ کارنامه قبولی در دوره سوادآموزی شدند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس با توجه به نقش مهم کمیته امداد امام خمینی در شناسایی و جذب بی‌سوادان اشاره کرد و گفت: کمیته امداد می‌تواند در شناسایی و جذب بی‌سوادان و مشارکت در تولید محتوا  کمک شایانی به معاونت سوادآموزی کند و زمینه را برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در قشرهای آسیب‌پذیر فراهم سازد.

مدیر امور فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی فارس نیز در این جلسه گفت: یکی از اهداف ما توانمندسازی خانواده‌های سوادآموزان زیر پوشش است که این امر می‌تواند با همکاری دوجانبه تحقق یابد.

بدری نقش دانشجویان و باسوادان زیر پوشش در ریشه‌کنی بی‌سوادی این قشر را ضروری دانست و عنوان کرد: با فراخوانی از آنها و توجیه برنامه‌های سوادآموزی توسط معاونت سوادآموزی، انگیزه‌ای را به وجود آوریم تا ضمن ثبت نام در طرح برون‌سپاری فعالیت‌های سوادآموزی، علاوه بر اجر مادی، از اجر اخروی نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2448/ق/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول