اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد

ارائه خدمات مستمر کمیته امداد به 5 هزار خانوار در کنگان

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از ارائه خدمات مستمر کمیته امداد به 5 هزار خانوار در کنگان خبر داد.

ارائه خدمات مستمر کمیته امداد به 5 هزار خانوار در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی در نشست با مددجویان این شهرستان اظهار داشت: خدمت به مردم و اقشار نیازمند جامعه یکی از اهداف مهمی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال‌های اخیر به‌ طور ویژه به آن توجه داشته است.

وی افزود: رفع فقر نیاز به توجه به تمام ابعاد زندگی انسان‌ها در عرصه‌های مختلف است و به منظور تحقق این هدف باید به تمامی اهداف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … توجه داشته باشیم و باید برای رفع این نیازها به تمامی ابعاد جامعه توجه داشته باشیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از بهره‌مندی 62 مددجو از معافیت کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: معرفی اولاد ذکور به مراجع و نیروهای انتظامی به منظور استفاده آنها از تسهیلات معافیت سربازی صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 62 نفر از اولاد ذکور خانواده‌های معزز کمیته امداد شهرستان دشتی به منظور اخذ معافیت سربازی به مراجع ذیربط معرفی شده‌اند.

این مسئول در ادامه با اشاره به سایر حمایت‌های کمیته امداد شهرستان کنگان از اولاد ذکور خانوارهای مددجوی زیرپوشش این نهاد افزود: اعطای هدیه ازدواج به فرزندان ذکور خانواده‌های تحت حمایت از جمله اقداماتی است که در حمایت از آنها انجام می‌شود.

شمس‌الدینی اضافه کرد: یکی از اهدافی که کمیته امداد در پرداخت هدیه‌های ازدواج دنبال می‌کند، آسان‌سازی شرایط ازدواج برای مددجویان تحت حمایت این نهاد است.

وی در ادامه سایر سرفصل‌های حمایتی کمیته امداد از فرزندان مددجویان تحت حمایت این نهاد را اشتغالزایی برای آنها عنوان کرد و گفت: این امر نیز در راستای توانمندسازی خانوارهای مددجو صورت می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان، ایجاد عزت نفس و ارتقای عزت نفس مددجویان را نیز از دیگر اهداف اشتغالزایی برای فرزندان مددجویان تحت حمایت این نهاد عنوان کرد.

وی همچنین ارائه مشاوره‌های تحصیلی را نیز از دیگر اقداماتی برشمرد که در راستای حمایت از فرزندان مددجویان کمیته امداد شهرستان کنگان انجام می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از ارائه خدمات به بیش از 13 هزار نفر از مردم کنگان خبر داد و عنوان کرد: در شرایط کنونی تعداد 5 ‌هزار خانوار با جمعیت 13 هزار نفر در قالب طرح‌های شهید رجایی، امداد مددجویی و اقشار آسیب‌پذیر در شهرستان کنگان از خدمات مستمر کمیته امداد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول