اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد

تحقیر جایگاه مهم ریاست جمهوری با تعدد کاندیداها

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدد کاندیداهای ریاست جمهوری به نوعی تحقیر جایگاه مهم ریاست جمهوری در کشورمان قلمداد شود.

تحقیر جایگاه مهم ریاست جمهوری با تعدد کاندیداها

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن ابراز تاسف از کثرت کاندیداهای منصب مهم ریاست جمهوری، اظهار داشت: آمدن هاشمی رفسنجانی در شرایط خاص کنونی به صحنه سیاسی کشور را به فال نیک می‌گیرم.

وی با اشاره به اینکه تعدد کاندیداهای ریاست جمهوری، آن هم تا 686 نفر، اگر چه از یک سو نشانگر شور مردم و علاقمندی آن‌ها نسبت به مسایل سیاسی کشور است، اما می‌تواند به نوعی تحقیر جایگاه مهم ریاست جمهوری در کشورمان قلمداد شود.

فتاحی افزود: ریاست جمهوری منصب بسیار مهم و حساسی است که در هیچ جای دنیا عموما شاهد کاندیداتوری 700 نفر برای ریاست جمهوری نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: بی شک آمادگی برای ریاست جمهوری نیازمند احراز شرایطی است که قطعا در یک مقطع زمانی خاص، تعداد بسیار کمتری از افراد دارای شرایط حداقلی آن خواهند بود، بنابراین احتمالا بسیاری از این کاندیداها شرایط لازمه را نداشته و با نظر شورای نگهبان رد صلاحیت می‌شوند.

فتاحی از آمدن مجدد هاشمی رفسنجانی در عرصه رقابت سیاسی کشور ابراز خرسندی کرد و افزود: حضور مرد 79 ساله با تجربه در عرصه سیاسی کشور را یک نوع فرصت برای کشور قلمداد می کنم.

وی در ادامه اظهار داشت: لازم است مردم با هر سلیقه و نظر در انتخابات و صحنه‌های سیاسی کشور مشارکت داشته باشند تا ضمن حفظ شور و اشتیاق انتخاباتی در کشور، مناسب‌ترین فرد از نظر خود ملت بر کرسی ریاست جمهوری نشانده شود.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول