اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی:

کلاهبردار حرفه‌ای در ارومیه دستگیر شد

رئیس اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: کلاهبردار حرفه‌ای در ارومیه دستگیر شد.

کلاهبردار حرفه‌ای در ارومیه دستگیر شد

علی جدیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بر اساس گزارشی مبنی بر اینکه فرد ناشناسی در بازار طلافروشان ارومیه به فروش و توزیع سکه‌های نیم ‌بهار آزادی غیرمجاز بانک با عیار کمتر از عیار استاندارد اقدام کرده، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران آگاهی استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس و محرز شدن صحت خبر واصله فرد مورد نظر شناسایی و توسط کارآگاهان آگاهی تحت نظر قرار گرفت.

جدیدی با اعلام اینکه پس از جمع‌آوری تعداد 13 عدد سکه نیم بهار آزادی غیرمجاز از زرگران که توسط متهم به آنان فروخته شده، خاطرنشان کرد: مجرم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی ضمن اشاره به اینکه در بازرسی بدنی از متهم هشت عدد سکه غیرمجاز کشف و ضبط شده، تصریح کرد: نامبرده در بازجویی‌های فنی اعلام کرد تمام سکه‌ها را از یک دست فروش خریداری کرده و در ارومیه به فروش رسانده است.

جدیدی با بیان اینکه در این عملیات جمعا 22 عدد سکه تقلبی کشف و ضبط شده، ابراز داشت: متهم بعد از اعتراف به بزه انتسابی با تشکیل پرونده مقدماتی از طریق پلیس آگاهی به مقامات قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/61001/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول