اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی ‌استان مرکزی خبر داد

دستگیری کلاهبردار 5 میلیارد ریالی در اراک

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مسئول نمایندگی یکی از شرکت‌های خودروسازی در اراک به اتهام کلاهبرداری 5 میلیارد ریالی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان مرکزی دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار 5 میلیارد ریالی در اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، احمد عباسی اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اراک در خصوص کلاهبرداری یکی از نمایندگی‌های شرکت‌های خودروسازی در سطح شهر اکیپی مجرب از ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان تحقیقات خود را برای بررسی دقیق موضوع آغاز کردند.

وی تصریح کرد: در بازجویی‌های اولیه از مال‌باختگان مشخص شد این نمایندگی با درج چندین آگهی در جراید محلی از پیش فروش خودرو با شرایط مناسب در سطح استان اطلاع رسانی کرده و با مراجعه برخی شهروندان و اخذ مبلغ 100 میلیون ریال از آنها با شگردی خاص آنها را قانع به ثبت‌نام در این زمینه کرده است.

وی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات بلافاصله مسئول نمایندگی و مسئول فروش به عنوان متهمان اصلی پرونده دستگیر و به یگان انتظامی دلالت شدند.

عباسی با اشاره به میزان کلاهبرداری‌های صورت گرفته در این نمایندگی بیان داشت: مسئول نمایندگی در اعترافات خود اذعان داشت با طرح و نقشه دقیق و پس از درج آگهی فروش در جراید محلی تاکنون در حدود 5 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

وی خاطر نشان کرد: متهم علاوه بر کلاهبرداری‌های صورت گرفته و ضمن جعل امضاء مشتریان خود برای فرار از قانون شماره حساب مسئول فروش خود را به مشتریان ارائه می‌کرده که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر شد.

انتهای پیام/87001/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول