اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

بانک‌ها نقش ‌بسزایی در توسعه کشور دارند

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمومی نقش‌ بسزایی در عمران و توسعه کشور دارند و می‌توانند از طریق پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مشکلات بسیاری از مردم را برطرف کنند.

بانک‌ها نقش ‌بسزایی در توسعه کشور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در دیدار با مدیرکل بانک مهر قزوین، نام‌گذاری سال 92 به نام سال «حماسه سیاسی» و «حماسه اقتصادی» از سوی رهبر فرزانه انقلاب را نویدبخش به ثمر نشستن مجاهدت‌هاى مردم صبور و انقلابى در تنگناهای اقتصادى دانست.

وی با بیان اینکه حضور بانک‌ها در تحقق حماسه اقتصادی ضروری است، افزود: بانک‌ها با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمومی نقش بسزایی در عمران، آبادانی و توسعه کشور دارند و همچنین می‌توانند از طریق پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مشکلات بسیاری از مردم را برطرف کند.

در ادامه مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان قزوین ضمن ارایه گزارش عملکردی از فعالیت‌های این بانک اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد در راستای بهبود معیشت مردم و برطرف کردن مشکلات مالی و اشتغال‌زایی، تمام تلاش خود را برای ارایه تسهیلات در سال گذشته داشته است.

محمدتقی نوروزی بیان داشت: در سال گذشته 12 هزار و 500 فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 300 میلیارد ریال در قالب کمک هزینه ازدواج، تحصیل، درمان، مسکن، اشتغال، حمایت از تولید و صنایع، به هم استانی‌های عزیز اعطا شده است.

نوروزی افزود: بانک مهر اقتصاد در راستای ایفای نقش اجتماعی خود در سال گذشته تسهیلات ویژه‌ای برای ایجاد اشتغال زندانیان جرایم غیر عمد پرداخت شده و در سال جاری نیز این روند را ادامه خواهیم داد.

گفتنی است در پایان حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی با اهدای لوحی از محمدتقی نوروزی مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان قزوین تقدیر کرد.

انتهای پیام/2667/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول