اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

خلخال صاحب دومین شهرک صنعتی می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از مصوب شدن اجرای شهرک صنعتی شماره دو در خلخال خبر داد.

خلخال صاحب دومین شهرک صنعتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد ملاطفی عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی خلخال اظهار داشت: با توجه به پر شدن ظرفیت شهرک شماره یک خلخال تصمیم گرفتیم تا دومین شهرک در زمینی به مساحت 30 هکتار در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم از سرمایه‌گذاران و صنعتگران جدیدی که قصد سرمایه‌گذاری واقعی در جنوب استان را دارند، حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: راه‌‌اندازی شهرک صنعتی شماره دو خلخال از ماه‌ها پیش در دستور کار این شرکت بوده و بالاخره با تصویب هیئت مدیره و توان مضاعفی که در امر تولید و کار در حوزه صنعت، معدن و قابلیت‌های بی‌نظیر در خلخال وجود دارد، بتوان بیش از هر زمان دیگر این مجموعه را فعال کرد.

ملاطفی خاطر نشان کرد: از گزینه‌های مختلف برای احداث این شهرک قرار بر این شد تا در زمینی به مساحت 30 هکتار دومین شهرک صنعتی خلخال احداث شده و صنعتگران و تولیدکنندگان بتوانند از این بستر استفاده کنند.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: در تأمین زیرساخت‌ها برای این شهرک مشکل خاصی وجود ندارد و توافق نهایی با شرکت‌های راه و شهرسازی، آب و فاضلاب، برق و مخابرات برای اجرای زیرساخت‌های مورد نیاز اندیشیده شده تا در آینده نزدیک شاهد آغاز به کار شهرک صنعتی شماره دو خلخال باشیم.

وی خلق حماسه اقتصادی را بسته به دستان پرتوان صنعتگران و تولیدکنندگان عنوان کرد و یادآور شد: ما در این عرصه هر چقدر سرمایه‌گذاری کنیم و توان مضاعفی را به کار گیریم به همان میزان قادر می‌باشیم تحریم‌های شکننده دشمن را دور زده و بستر یک تحول جدی را فراهم آوریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان به فعالیت بیش از 13 شهرک و ناحیه صنعتی در استان اشاره کرد و ادامه داد: در همه این مناطق فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی به شکل منسجم در حال انجام است که قطعاً نتیجه و ثمره آن جز خودکفایی و خوداتکایی اقتصادی چیز دیگری نیست.

در این بازدید معاون فرماندار خلخال نیز در سخنانی از فعالیت 19 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی خلخال در فضای 24 هکتار خبر داد.

محسن مردی با اشاره به تکمیل شدن ظرفیت شهرک شماره یک در استقبال از تولیدکنندگان و صنعتگران گفت: احداث شهرک صنعتی شماره دو خلخال قطعاً مورد نیاز بوده و می‌تواند بخش عظیمی از حرکت‌ها و اقدامات اساسی در حوزه تولید و اشتغال افزون‌تر را فراهم کند.

انتهای پیام/62001‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول