اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی:

شهرک‌های صنعتی به سرمایه‌گذاران واقعی اعطا شود

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرک‌های صنعتی باید به سرمایه‌گذاران واقعی اعطا شود تا زمان از دست نرود.

شهرک‌های صنعتی به سرمایه‌گذاران واقعی اعطا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، مقداد نجف‌نژاد صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان بابلسر که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با توجه به نقش شهرک‌های صنعتی در اشتغالزایی اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذار یکی از ارکان مهم برای تقویت شهرک‌های صنعتی است.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی بابلسر برای توسعه بیشتر نگاه ویژه‌ای را می‌طلبد، گفت: امیدوارم با رفع مشکلات و تامین زیرساخت‌های لازم بستر برای توسعه و سرمایه‌گذاری فراهم شود.

نجف‌نژاد با اشاره به اینکه مشارکت و ورود بخش خصوصی اشتغال و رونق اقتصادی را به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: هماهنگی و همکاری مسئولان و دستگاه‌های اجرایی موجب رفع مشکلات شهرک صنعتی می‌شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید برای افرادی که زمین در اختیار آنها قرار می‌گیرد مدت زمان مشخص تعیین شود و افرادی که نتوانند در زمان مشخص به تعهد خود عمل کنند زمین از آنها گرفته شده و به شخص دیگری واگذار شود.

نجف‌نژاد با بیان اینکه ایجاد زیرساخت در شهرستان همکاری بنیاد مستضعفان را می‌طلبد، تصریح کرد: اگر بنیاد مستضعفان از این زمینی که در اختیار دارد 2 هزار متر برای ایجاد زیرساخت در اختیار ما قرار دهد می‌توانیم بسیاری از مشکلات زیرساختی شهرستان را حل کنیم.

وی در پایان گفت: باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای رفع مشکلات و سرمایه‌گذاری استفاده کنیم.

انتهای پیام/86010/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول