اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی کشور:

شهرک‌های صنعتی 670 هزار شغل مستقیم ایجاد کردند

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور با بیان اینکه 910 شهرک صنعتی در کشور فعال هستند، گفت: 30 هزار واحد صنعتی دارای پروانه در این شهرک‌ها فعال هستند که برای 670 هزار نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کردند.

شهرک‌های صنعتی 670 هزار شغل مستقیم ایجاد کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ایرج موفق بعدازظهر امروز در حاشیه همایش معاونین صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: آمادگی لازم برای افزایش تعداد واحدهای صنعتی به 60 هزار واحد دارای پروانه در کشور وجود دارد. 

وی، بیکاری را یکی از مشکلات مهم کشور عنوان کرد و افزود: این سازمان با حمایت از صنایع کوچک در راستای ایجاد اشتغال در کشور گام بر می‌دارد. 

صنایع خارج از شهرک‌ها هم خدمات دریافت می‌کنند

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور با بیان اینکه 92 درصد صنایع کشور جزو صنایع کوچک هستند، عنوان کرد: براین اساس این سازمان درصدد است تا بخشی از خدمات خود را به صنایع خارج از شهرک‌های صنعتی هم ارائه دهد.  

به گفته وی، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور در حد توان و با توجه به وضعیت اعتباری خود در این راستا عمل می‌کند.

سهم صنایع کوچک گلستان از اعتبارات تملک‌دارایی بیشتر از سازمان صنایع کوچک ایران است

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور با بیان اینکه سال 1384 سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی با یکدیگر ادغام شدند، یکی از اهداف تأسیس سازمان جدید را سازماندهی بخش صنعت عنوان کرد.

موفق، همکاری شرکت‌های آب، برق، گاز و مخابرات با شهرک‌های صنعتی را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: انتقال زیرساخت‌ها به شهرک‌های صنعتی قیمت تمام شده خدمات را برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها کاهش می‌دهد.  

وی اظهار داشت: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور از سال 1384 بیشتر به نقش خدمتگزاری خود عمل کرده است.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور، سهم این سازمان از اعتبارات تملک‌دارایی سال 1390 را سه تا چهار درصد برشمرد و گفت: با توجه به حمایت مسئولان ارشد استان گلستان، شش درصد از اعتبارات این بخش به شرکت شهرک‌های صنعتی استان اختصاص یافت.

موفق با تقدیر از مسئولان استان گلستان به ویژه جواد قناعت استاندار گلستان خواستار تداوم حمایت‌های استانی از صنایع کوچک استان گلستان شد. 

لازم به ذکر است؛ در این همایش علی‌اکبر سوخت‌سرایی معاون برنامه ریزی استاندار گلستان، معاونان صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها، رمضان بهرامی و حمید دامغانی به ترتیب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گلستان نیز حضور داشتند. 

انتهای پیام/83003/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول