اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سبزوار:

مسئولان مراقب سوءاستفاده تبلیغاتی از سالگرد ارتحال امام باشند

فرماندار شهرستان سبزوار گفت: تمام مسئولان باید توجه داشته باشند تا برخی افراد از مراسمات خاص مانند سوم و چهاردهم خرداد سوء استفاده تبلیغاتی انتخاباتی نکنند و هدف تنها برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام باشد.

مسئولان مراقب سوءاستفاده تبلیغاتی از سالگرد ارتحال امام باشند

 به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، قاسم شعبانی‌عطار عصر امروز در نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) اظهار کرد: حرکت حضرت امام در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ ماندگار است و کسی نمی‌تواند این رویداد مهم را انکار کند.

شعبانی افزود: با گذشت بیش از 24 سال از ارتحال امام (ره) مردم قدرشناس ایران هنوز ارادت خود را به امام (ره) ابراز می‌کنند.

فرماندار سبزوار با بیان اینکه مسئولیت ارسال کاروان به مراسم سالگرد کار بسیار دشواری است، تصریح کرد: همه دست‌اندرکاران در این حرکت بزرگ به نوعی سعی دارند تا دین خود را به امام و شهدا بپردازند و در این ثواب بزرگ شریک شوند.

شعبانی با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات افزود: تمام مسئولان باید توجه داشته باشند تا برخی افراد از مراسمات خاص مانند سوم و چهاردهم خرداد سوء استفاده تبلیغاتی نکنند و هدف تنها برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام باشد.

فرماندار سبزوار تصریح کرد: باید مراقب بود تا سخنرانان در مراسم‌های فوق با هدف جلب مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای به ایراد سخنرانی بپردازند.

وی با اشاره به شعار سال تصریح کرد: بدون شک انتخابات مظهر اقتدار و قدرت در نظام اسلامی است و تمام افراد نسبت به حضور مردم در پای صندوق‌های رای وظیفه دارند.

شعبانی با اشاره به حماسه سوم خرداد بیان کرد: حماسه سوم خرداد یادآور قهرمانی‌های ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

وی گفت: حفظ تاریخ هشت سال دفاع مقدس بر همه واجب است و مبادا در کشور تفکری پیش بیاید که بگویند این تاریخ را فراموش کنیم.

شعبانی با اشاره به مشکلات جامعه افزود: حفظ روزهای به یاد ماندنی انقلاب و تأسی از آن و ترویج فرهنگ ایثار، همکاری، از خودگذشتگی سبب پیروزی ما بر مشکلات می‌شود.

فرماندار سبزوار با انتقاد از اداره اوقاف شهرستان سبزوار تصریح کرد: اداره اوقاف شهرستان سبزوار در گذشته در مراسمات مختلف همراه با ما بود اما در مراسمات اخیر هیچگونه کمکی به ما نمی‌کند.

شعبانی ادامه داد: تمام امکانات شهرستان برای اجرا و ارسال کاروان به مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام بسیج می‌شوند.

انتهای پیام/70027/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول