اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

تقویت زیرساخت‌های فرهنگی مهم‌ترین وظیفه شوراهای شهر و روستا است

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: مقوله فرهنگ از اهمیت قابل توجهی در رشد و تعالی جامعه برخوردار است و بر این اساس باید منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا با تدوین برنامه جامع در راستای تقویت این حوزه فعالیت کنند.

تقویت زیرساخت‌های فرهنگی مهم‌ترین وظیفه شوراهای شهر و روستا است

عوض حیدرپور پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان پارلمان‌های محلی از اهمیت قابل توجهی در پیشرفت و آبادانی جامعه برخوردار هستند و مردم باید با آگاهی نسبت به انتخاب نامزدهای اصلح اقدام کنند.

وی ادامه داد: بودجه سالانه شهرداری‌ها نقش بسزایی در رشد زیرساخت‌های عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه ایفا می‌کند و به همین لحاظ منتخبان مردم در شوراها باید از تخصص کافی در این زمینه برخوردار باشند.

نماینده مردم شهرضا با تشریح جایگاه فاخر مقوله فرهنگ در دنیای امروز و نقش آن در رشد و تعالی جامعه گفت: از آنجایی که فرهنگ به عنوان زیربنای تحقق اهداف در حوزه‌های مختلف مطرح است، منتخبان مردم باید با آگاهی کافی نسبت به زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی به ترسیم برنامه‌های لازم در این بخش بپردازند.

وی یادآور شد: ارزیابی عملکرد شوراها در طول سه دوره گذشته از مهم‌ترین مواردی است که باید مد نظر مردم قرار بگیرد و بر این اساس انتظار داریم شاهد بروز مسایل و مشکلات ادوار گذشته در دوره چهارم نباشیم.

حیدرپور دوری کردن از مسایل سیاسی را از مهم‌ترین ملزومات تحقق یک شورای موفق ذکر کرد و افزود: ورود به مسایل سیاسی مهم‌ترین آفت شوراهای اسلامی شهر و روستا است و باید با تبعیت از فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب زمینه تحقق این امر متعالی میسر شود.

وی با اشاره به اینکه مردم باید براساس ارزیابی عملکرد افراد به انتخاب نامزدهای اصلح بپردازند، بیان کرد: حضور افراد برجسته و نخبه در شوراهای اسلامی شهر و روستا زمینه دست‌یابی به اهداف بزرگ را در این حوزه میسر می‌کند و این موضوع با حضور آگاهانه مردم در انتخابات 24 خرداد محقق می‌شود.

انتهای پیام/63011/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول