اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خبر داد

اعزام 12 کاروان از استان بوشهر برای حضور در مرقد امام

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از اعزام 12 کاروان از استان بوشهر برای حضور در مرقد امام خبر داد.

اعزام 12 کاروان از استان بوشهر برای حضور در مرقد امام

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرضا مطاف ظهر امروز در دیدار مسئولان ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: امسال 8 هزار نفر از عزاداران بوشهری در قالب 12 کاروان به مرقد امام راحل اعزام می شوند و برای اعزام این کاروان‌ها 200 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای همراهی این کاروان‏ها 12 دستگاه آمبولانس و تجهیزات پزشکی، همراهی اکیپ‎های امداد و نجات و پلیس راهور برای کنترل ترافیک و سایر پشتیبانی‎های نقدی و غیر نقدی نیاز است.

مطاف اضافه کرد: کاروان‎های عزاداران بوشهری چهار یا پنج روز در تهران مستقرند و در این مدت اقدام به برگزاری آیین‎های عزاداری سنتی شامل سنج و دمام و سینه زنی بوشهری می‎کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز گفت: نهضت انقلاب اسلامی ادامه نهضت امام حسین (ع) است.

حجت الاسلام سلمان بحرانی افزود: همان طور که تاسوعا و عاشورا اسلام را زنده کرده‎اند 14 و 15خرداد نیز ماندگاری نهضت انقلاب اسلامی را بدنبال داشته‎اند و نباید فراموش شوند.

وی تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی که دشمن به دنبال جدایی ملت از ارزش‎های انقلاب اسلامی است باید این مناسبت‎های مهم تاریخ انقلاب را هرچه باشکوهتر برگزار کرد.

وی یادآور شد: اهمیت 14و 15 خرداد کمتر از ایام الله دهه مبارک فجر نیست پس باید همانند روزهای پیروزی انقلاب چهره شهر رنگ عزا را به خود بگیرد چون امام راحل اعلام کردند که 15خرداد برای همیشه در تاریخ ایران عزای عمومی است.

وی بیان کرد: همچنین آشنایی نسل جوان با حوادث 14 و 15خرداد نیز ضروری است.

بحرانی گفت: علاوه بر اعزام کاروان‎های عزاداران بوشهر به مرقد مطهر امام راحل در روز 14خرداد نیز در مصلی بوشهر با حضور نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری آیین عزاداری و در شب 15خرداد نیز در مسجد امیرالمومنین و روز پانزدهم نیز در جزیره خارک سخنرانی می‎کند.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول