اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) صورت می‌گیرد

اعزام 700 زائر از آباده به مرقد امام (ره)

700 زائر از شهرستان آباده در ایام سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) سال جاری به مرقد مطهر آن پیر سفر کرده اعزام می‌شوند.

اعزام 700 زائر از آباده به مرقد امام (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری آباده، سرپرست فرمانداری آباده در دومین جلسه ستاد بزرگداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان در سخنانی با گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای انقلاب، هدف از برگزاری این جلسه را برنامه‌ریزی برای میثاق با آرمان‌های والای آن عزیز سفر کرده دانست و گفت: امام راحل در طول حیات خود برای زنده نگه داشتن اسلام تلاش بسیاری کرد و انقلاب شکوهمند اسلامی را با حمایت‌های مردم به پیروزی رساند.

پرویز فتاحی ادامه داد: اندیشه‌های والای آن عزیز سفر کرده در این حال دسیسه‌چینی‌های دشمنان نه تنها در مرزهای جغرافیایی کشور محدود نشد بلکه با عبور از منطقه، ذهن انسان‌های آزاده و حق‌طلب را در سرتاسر دنیا به خود معطوف کرده است.

سرپرست فرمانداری آباده اضافه کرد: امروز رسالت ما مسئولان، خدمت‌رسانی به این مردم انقلابی است و هر مسئولی باید خود را به عنوان سرباز نظام دانسته و در راستای حفظ و انتقال آرمان‌های مقدس امام راحل تلاش کنند.

در ادامه الیاس یاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آباده نیز با اعلام آمادگی برای اعزام کاروان زیارتی حضرت امام (ره) و اجرای برنامه‌های بزرگداشت این روز در این شهرستان از مسئولان خواست تا امسال هرچه باشکوه‌تر از سال‌های دیگر این مراسم برگزار شود.

در پایان این جلسه اعزام 700 نفر از مردم شهرستان آباده به سفر زیارتی مرقد حضرت امام (ره) و اجرای برنامه‌های ویژه بزرگداشت ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره) در شهر آباده و شهرهای تابعه به تصویب رسید.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول