اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان:

سوخت 150 تومانی جوابگوی معادن نیست/معدنکاران از سوخت 350 تومان استفاده کنند

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: سوخت 150 تومانی جوابگوی معادن نیست.

سوخت 150 تومانی جوابگوی معادن نیست/معدنکاران از سوخت 350 تومان استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اصغر عباسی شامگاه شنبه در جلسه توسعه معادن استان زنجان با بیان اینکه مشکلی در حال حاضر در خصوص تأمین سوخت معادن در استان زنجان وجود ندارد، با بیان اینکه قیمت سوخت در بخش تولید 350 تومان است، اظهار داشت: در حال حاضر به نیروگاه زنجان نیز به همین قیمت سوخت ارائه می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با اشاره به اینکه معدن‌‌کاران برای تولید برق از سوخت ماشین‌آلات استفاده می‌کنند، افزود: قیمت این نوع سوخت 150 تومان است.

وی با بیان اینکه استفاده از سوخت ماشین‌آلات برای معدنکاران به‌صرفه است، خاطرنشان کرد: از سوخت‌های 150 تومانی 200 تومان نیز حمایت می‌شود.

عباسی با اشاره به اینکه این میزان سوخت برای معادن کافی نیست، افزود: تنها به صرفه‌بودن این نوع سوخت موجب شده تا از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اگر معدنکاران از سوخت 350 تومانی استفاده کنند، مشکلی نخواهند داشت، تصریح کرد: باید در این زمینه بتوانند به مشکلات خود فائق آیند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با اشاره به مطالعات انجام شده در این حوزه خاطرنشان کرد: در صورتی که معدنکاران از سوخت با قیمت 150 تومان استفاده کنند، برقی با قیمت کمتر تولید می‌کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به ارزان بودن این نوع سوخت گرایش معدنکاران به این سمت افزایش یافته است، افزود: با توجه به ظرفیت‌های معادن باید معدنکاران از سوخت با قیمت 350 تومان استفاده کنند.

انتهای پیام/73003/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول