اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره ارشاد بشرویه برگزار شد

نمایشگاه عکس «قاب سوخته» با موضوع اعتیاد در بشرویه

نمایشگاه عکس «قاب سوخته» با موضوع اعتیاد با آثاری از عکاسان هنرمند استان خراسان جنوبی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه برگزار شد.

نمایشگاه عکس «قاب سوخته» با موضوع اعتیاد در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس در این شهرستان اظهار داشت: اواخر سال گذشته جشنواره عکس قاب سوخته با موضوع اعتیاد در استان خراسان جنوبی برگزار شده است. 

سید روح‌الله فریدونی ادامه داد: این جشنواره با هدف گسترش و ترویج فرهنگ پیشگیری از اعتیاد، آگاه‌سازی خانواده به ویژه جوانان در مورد مضرات و خطرات اعتیاد و همچنین تشویق و ایجاد انگیزه در میان هنرمندان عکاس نسبت به تولید آثار هنری جذاب و هشدار دهنده با مفاهیم پیشگیری از اعتیاد و تاثیرات مخرب مواد مخدر برگزار شد.

وی افزود: پیشگیری از اعتیاد و امنیت اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد و تقویت باورهای دینی، پیشگیری از اعتیاد و سلامت جامعه، تاثیرات مخرب مواد مخدر بر کودکان و نوجوانان، تاثیرات مواد مخدر بر خانواده و اقتصاد و همچنین تاثیرات مخرب مواد مخدر صنعتی و جدید از موضوعات این جشنواره بوده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه متذکر شد: نمایشگاه عکس قاب سوخته با 28 اثر از آثار جشنواره در بشرویه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

فریدونی با اشاره به فعالیت انجمن‌های هنری این اداره اذعان داشت: انجمن فیلم و عکس با هدف کشف استعدادهای بالقوه جوانان در زمینه عکاسی فعالیت رسمی خود را از سال 90 آغاز کرده است که هنرمندان بشرویه به صورت حرفه‌ای و آماتور در آن عضویت دارند.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول