اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره جهاد کشاورزی شوشتر خبر داد

توزیع 115 هزار لیتر سوخت میان کشاورزان شوشتری

رئیس اداره جهاد کشاورزی شوشتر از توزیع 115 هزار لیتر سوخت برای ادوات کشاورزی این شهرستان خبر داد.

توزیع 115 هزار لیتر سوخت میان کشاورزان شوشتری

نادر پوررکنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در فروردین‌ماه سال جاری یک میلیون و 150 هزار لیتر سوخت برای استفاده بین ادوات کشاورزی در این شهرستان توزیع شده است و همه افراد ثبت‌نام کننده در این باره سوخت خود را دریافت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: توزیع این میزان سوخت یارانه‌ای بین بهره‌برداران برای استفاده ادوات کشاورزی و به‌کارگیری آنها در امر کاشت، داشت و برداشت است.

این مسئول درباره نحوه توزیع سوخت ادوات کشاورزان ادامه داد: این میزان سوخت بین 701 واحد و دستگاه کشاورزی در این شهرستان توزیع شده است و بر امر توزیع سوخت نظارت کامل داریم.

وی اظهار کرد: توزیع این میزان سوخت برای ادوات کشاورزی از قبیل تراکتور، کمباین، موتور پمپ و مرغداری انجام شده است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شوشتر با اشاره به اینکه مرکز پخش فرآورده‌های نفتی این شهرستان در این باره همکاری زیادی کرده است، گفت: توزیع سوخت بین کمباین‌های مهاجر در سطح شهرستان بدون هیچ مشکل خاصی در دوران برداشت گندم انجام شده است و کشاورزان در این زمینه با مشکل خاصی روبه‌رو نشدند.

به گزارش فارس، شوشتر یکی از شهرستان‌هایی است که در تولید گندم در خوزستان نقش زیادی ایفا می‌کند و در سال ‌جاری نیز محصول زیادی از اراضی کشاورزی شوشتر برداشت خواهد شد.

بر این اساس، برداشت محصول گندم در اراضی کشاورزی شوشتر از اواخر فروردین‌ماه سال‌جاری آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود تا نیمه‌های خردادماه نیز طول بکشد.

انتهای پیام/72006/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول