اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر خبر داد

آزادی 95 زندانی در قائمشهر /کمک 850 میلیون ریالی خیران به زندانیان

فرماندار قائمشهر گفت: در سال گذشته 95 زندانی از زندان قائمشهر آزاد شدند.

آزادی 95 زندانی در قائمشهر /کمک 850 میلیون ریالی خیران به زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیر فلک بعدازظهر امروز در جلسه انجمن حمایت از زندانیان با تاکید بر نهادینه ساختن فرهنگ کمک به زندانیان ویژه محکومان مالی اظهار داشت: نجات یک زندانی، نجات یک جامعه است که بار مثبت روانی و معنوی بسیاری دارد.

وی با تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت خیران شهرستان در این بخش، خاطرنشان کرد: نباید در این زمینه، تنها به انجمن حمایت از زندانیان بسنده کرد بلکه باید از حمایت‌های مالی خیران، مردم و مسئولان نیز بهره جست.

پیرفلک از آزادی 95 زندانی از زندان این شهرستان در سال 91 خبر داد و افزود: 18 مددجو با جرائم غیرعمد با پرداخت 200 میلیون و 740 هزار ریال از طریق انجمن، 33 نفر بدون پرداخت وجه با جلب رضایت شاکی توسط مددکاران و انجمن شورای حل اختلاف و 44 نفر نیز با پرداختی 7 میلیارد و 743 میلیون و 350 هزار ریال توسط ستاد دیه مازندران آزاد شدند.

فرماندار قائمشهر همچنین در ادامه از مساعدت مالی 850 میلیون ریالی خیران به انجمن خبر داد.

رئیس اداره زندان قائمشهر نیز اظهار داشت: زندانیانی که موفق به گذراندن دوره آموزشی فنی و حرفه‌ای در زندان شدند، می‌توانند پس از آزادی با مراجعه به مرکز مراقبت بعد از خروج از زندان، برای دریافت وام اشتغال به مبلغ 150 میلیون ریال اقدام کنند.

سیدسعید رحمتی عملکرد انجمن حمایت از زندانیان قائمشهر در سال گذشته، را  تحویل کارت هدیه به مناسبت ماه رمضان و عید نوروز به 180 خانواده مددجو به مبلغ 150 میلیون ریال، کمک هزینه درمانی و تحصیلی به 11 خانواده مددجو به مبلغ 10 میلیون ریال،برگزاری کلاس‌های مهارت‌های زندگی و پرداخت حق‌الزحمه تدریس در بند نسوان، کمک انجمن به واحد فرهنگی زندان به مبلغ 11 میلیون و 200 هزار ریال اعلام کرد.

وی افزود: همچنین انجمن، مبلغ 130 میلیون ریال برای احداث نمازخانه زندان و 6 میلیون ریال کمک به اردوگاه مددجویان مواد مخدر اختصاص داد.

انتهای پیام/86008/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول