اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد تعاون اداره کل زندان‌های خراسان شمالی:

بیش از 7 کارگاه فعال در زندان‌های خراسان شمالی وجود دارد

مدیر بنیاد تعاون اداره کل زندان‌های خراسان شمالی گفت: در حال حاضر بیش از 7 کارگاه فعال با 200 نفر مددجو در سطح زندان‌های استان وجود دارد.

بیش از 7 کارگاه فعال در زندان‌های خراسان شمالی وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حسن جوینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، بدون اشاره به درآمد حاصل از فعالیت‌های بنیاد تعاون زندان‌های استان در سال گذشته افزود: از این میزان درآمد حاصل در استان 50 میلیون تومان کمک‌های نقدی از سوی این بنیاد به 386 خانوار مددجو استان اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: با پیش‌بینی انجام شده امسال برای ایجاد اشتغال 130 نفر از مددجویان استان از ایجاد شغل برای 570 نفر مددجو در سال گذشته بوده که این میزان به 700 نفر افزایش خواهد یافت که از رشد 20 درصدی برخوردار است.

جوینی گفت: مواد اولیه کارگاه‌های داخلی صنایع دستی زندانیان استان توسط بنیاد تعاون کشور تهیه و در اختیار مددجویان فعال این رشته قرار خواهد گرفت که صددرصد سود حاصله از فروش صنایع دستی نصیب مددجویان و زندانیان استان می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 7 کارگاه فعال با 200 نفر مددجو در سطح زندان‌های استان وجود دارد.

مدیر بنیاد تعاون اداره کل زندان‌های خراسان شمالی اظهار کرد: توسعه بخش دامپروری در زندان‌های استان از 320 رأس دام به 500 رأس دام افزایش داده است.

انتهای پیام/63001/ط10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول