اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد انتخابات آستارا:

صلاحیت 3 کاندیدا در هیئت‌ نظارت آستارا رد شد/ انتشار نهایی اسامی 16 خرداد

دبیر ستاد انتخابات آستارا گفت: صلاحیت سه نفر از نامزدهای شورای شهر که مورد تأیید هیئت اجرایی قرار گرفته بود در هیئت نظارت آستارا رد شد.

صلاحیت 3 کاندیدا در هیئت‌ نظارت آستارا رد شد/ انتشار نهایی اسامی 16 خرداد

محمدرضا شهاب‌زاده امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به ابلاغ احراز صلاحیت‌ها به نامزدهای شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز گذشته در هیئت‌های نظارت بخش‌ها و شهرها به پایان رسید.

وی افزود: هیئت‌های نظارت نظر خود را درباره صلاحیت داوطلبان به فرمانداری اعلام کردند.

به گفته این مسئول امروز به تمام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا نتیجه صلاحیت به آنها ابلاغ شده است.

وی گفت: در این مرحله صلاحیت سه نفر از نامزدهای شوراهای اسلامی شهری که مورد تأیید هیئت‌های اجرایی قرار گرفته بودند، رد شد.

شهاب‌زاده اضافه کرد: آن تعداد از داوطلبانی که صلاحیت‌ آنها در این مرحله به تأیید نرسیده است فرصت دارند که در صورت تمایل در مدت چهار روز شکایت خود را به هیئت نظارت شهرستان و استان تسلیم کنند.

به گفته وی، هیئت‌های نظارت 10 روز فرصت دارند تا به شکایت‌های موصوف رسیدگی کرده و نظر نهایی خود را در تاریخ 12 خرداد به فرمانداران و بخشداران اعلام کنند.

دبیر ستاد انتخابات آستارا با بیان اینکه اسامی نامزدها از 13 تا 15 خرداد در سطح شهر و روستاها منتشر می‌شود، خاطرنشان کرد: طبق زمان‌بندی قانونی مشخص، زمان قانونی تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 16 خرداد آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه می‌یابد.

به گزارش فارس، طبق آمار نهایی از ابتدای نام‌نویسی تا پایان مهلت قانونی، تعداد 386 نفر در آستارا داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شدند.

از تعداد مذکور، 69 نفر در شهر آستارا و لوندویل و 317 نفر در بخش مرکزی و بخش لوندویل ثبت نام کرده‌اند.

منتخبان اصلی و علی‌البدل شوراهای شهر و روستای آستارا 255 نفر هستند که از این تعداد، 156 نفر جزو اعضای اصلی و 99 نفر نیز اعضای علی‌البدل هستند.

مجموع اعضای اصلی شوراهای اسلامی روستای آستارا تعداد 144 نفر و اعضای علی‌البدل نیز 94 نفر هستند که در مجموع 238 نفر را شامل می‌شود.

انتهای پیام/84002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول