اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل خبر داد

رد صلاحیت 29 نفر در هیئت‌های نظارت / اسامی نهایی 16 خرداد ماه منتشر می‌شود

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: صلاحیت 29 نفر از نامزدهای شورای شهر که مورد تایید هیئت اجرایی قرار گرفته بود در هیئت نظارت رد شد.

رد صلاحیت 29 نفر در هیئت‌های نظارت / اسامی نهایی 16 خرداد ماه منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسدالله علی‌اکبری مجد صبح امروز در جلسه اعضای ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار داشت: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز گذشته در هیئت‌های نظارت بخش‌ها و شهرستان‌های استان به پایان رسید و هیئت‌های نظارت نظر خود را درباره صلاحیت داوطلبان به فرمانداران و بخشداران اعلام کردند.

وی افزود: در این مرحله صلاحیت 29 نفر از نامزدهای شوراهای اسلامی شهری که مورد تایید هیئت‌های اجرایی قرار گرفته بودند، رد شد.

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فرمانداران و بخشداران طی امروز مراتب تایید و یا رد صلاحیت داوطلبان را کتباً به آنان ابلاغ می‌کنند، خاطرنشان کرد: آن تعداد از داوطلبانی که صلاحیت‌شان در این مرحله به تایید نرسیده است فرصت دارند که در صورت تمایل طی چهار روز شکایت خود را به هیئت نظارت شهرستان و استان تسلیم کنند.

علی‌اکبری مجد ادامه داد: هیئت‌های نظارت 10 روز فرصت خواهند داشت تا به شکایت‌های موصوف رسیدگی کرده و نظر نهایی خود را در تاریخ 12 خرداد به فرمانداران و بخشداران اعلام کنند.

این مسئول با اعلام اینکه اسامی نامزدها از 13 تا 15 خرداد در سطح شهرها و روستاهای استان منتشر خواهد شد، یادآور شد: مطابق زمان‌بندی قانونی که قبلاً هم اعلام کرده‌ایم زمان قانونی تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 16 خرداد آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استان اردبیل تصریح کرد: مطابق قانون هرگونه فعالیت‌های تبلیغاتی در روز 23 خرداد ممنوع بوده و 24 خرداد نیز روز حضور حماسی امت شهیدپرور استان در پای صندوق‌های رای خواهد بود.

علی‌اکبری مجد یادآور شد: تعداد داوطلبان در شهرهای استان 782 نفر است که از این تعداد 150 نفر در 26 حوزه انتخاب خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود ابراز داشت‌: همچنین تعداد کاندیداها در سطح روستاهای استان 5449 نفر می‌باشد که از این میزان نیز 3195 نفر در 1028 حوزه انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/62001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول