اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نیروی انتظامی با قدرت در مقابل همه معاندان نظام ایستاده است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انتظامی با قدرت و ایستادگی مثال‌زدنی در برابر همه معاندان نظام جمهوری اسلامی ایستاده است.

نیروی انتظامی با قدرت در مقابل همه معاندان نظام ایستاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و کنونی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر نگاهی به قانون اساسی بیندازیم خواهیم دید که یکی از مترقی‌ترین قوانین دنیا را داریم.

وی افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی برای همه زوایای زندگی مردم برنامه دارد که امنیت یکی از ارکان آن به شمار می‌رود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امروز علاوه بر آموزش و بهداشت و در کنار آن‌ها امنیت مهم‌ترین مقوله‌ای است که نیاز اساسی هر جامعه بشری به شمار می‌رود و اکنون نیروی انتظامی برقرار کننده اصلی امنیت در کشور است.

وی عنوان کرد: اگر در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فضایی و هسته‌ای بر خود می‌بالیم و در جهان الگو شده‌ایم به واسطه امنیتی است که نیروی انتظامی برقرار کرده است.

صابری گفت: در همه برنامه‌ها از تفریح و سرگرمی گرفته تا ورزش و جشن و شادی و عزا، امنیتی که برقرار است را مدیون هوشیاری و تلاش شبانه‌روزی این نیروی ولایتمدار هستیم.

وی با بیان اینکه اکنون در کشور نقطه ناامنی وجود ندارد، افزود: نیروی انتظامی با قدرت و ایستادگی مثال‌زدنی در برابر همه معاندان نظام جمهوری اسلامی ایستاده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از زحمات رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سابق این استان گفت: اگر این فرمانده انتظامی توفیقی داشته همه را مدیون روحیه بسیجی خود است که از 14 سالگی در میادین دفاع مقدس حضور داشته است.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول