اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علم‌الهدی در گفت‌وگو با فارس:

آیت‌الله زنجانی جزو شاگردان اول امام راحل بود

امام جمعه مشهد با اشاره به برخی از ویژگی‌های آیت‌الله زنجانی گفت: از ویژگی‌های شخصیتی ایشان می‌توان به این نکته اشاره کرد که آیت‌الله زنجانی از شاگردان اول امام (ره) و هم‌دوره‌ شهید مطهری بودند.

آیت‌الله زنجانی جزو شاگردان اول امام راحل بود

آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد و عضو مجلس خبرگان رهبری در حاشیه مراسم تشییع پیکر عالم ربانی حضرت آیت‌الله سید‌عزالدین حسینی زنجانی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه امتیاز ایشان از نظر علمی جامعیت‌شان بود، اظهار کرد: همانند آیت‌الله زنجانی در روحانیون کسی که جامع باشد را کم داشتیم.

وی افزود: از دیگر ویژگی‌های شخصیتی ایشان می‌توان به این نکته اشاره کرد که آیت‌الله زنجانی از شاگردان اول امام (ره) و هم‌دوره‌ شهید مطهری بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: از شاگردان آن زمان امام خمینی (ره) تنها ایشان باقی مانده بود و به واقع این دو ویژگی شخصیتی و خصوصیت ایشان بسیار منحصر به فرد است.

آیت‌الله علم‌الهدی متذکر شد: البته ایشان در مبارزات با رژیم شاهنشاهی نیز دخالت داشته به گونه‌ای که از زنجان تبعید شدند و بعد از انقلاب هم پا به پای امام بودند.

انتهای پیام/70003/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول